رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

از در و دیوار

شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ب.ظ

+ دوستی در مرحله ی تحقیق درمورد خواستگارش که چند جلسه هم صحبت کردن، فهمیده آقا یک بچه دارن نگفتن! یعنی اعتماد به سقفش منو کشته! با یه بچه پاشی بری خواستگاری دختر مجرد، بعد حتی به روی مبارک هم نیاری که قبلا زن داشتم ازش بچه دارم... بذاری طرف موقع تحقیق بفهمه!

+ امروز توی دانشگاه کسی رو دیدم که کلاغ پر زدن موقع نماز رو با اون تعریف می کردن... اصلا چشمام چهار تا شده بود از سرعت عملش... باور بفرمایید حتی دو ثانیه توی رکوع نمی موند... بعد رکوع و سجده هاشم نیم خیز می شد فقط در حد صدم ثانیه! بعد خیلی بامزه بعد از نماز چادرشو پرتاب کرد رو جا لباسی رفت! من همینجوری هاج و واج مونده بودم... کل نماز ظهر و عصرش شاید سه دیقه شد...

+ خواهر کلاس ششمی م یه درس داره به اسم تفکر و سبک زندگی... تصور کنید که معلم این درس به بچه ها میگه میتونید سرکلاس دراز بکشید... اینم از سبک زندگی این فسقلیا... بعدا چی میشن خدا میدونه...

+ مدرسه ی برادرم میخواد اردوی راهیان ببره، بعد میخواد گیتار الکتریکشو ببره با خودش که تو قطار حوصله ش سر نره!!!!!!!!!!!!

+ در حال حاضر مامانم اعصاب نداره، خواهرم داره ازم سوال ریاضی میپرسه و من نمی شنوم چی می پرسه چون دارم تایپ میکنم، داداشمم رفت از اتاق بیرون، منم دلم خوشه به هندزفری جدیدم که گرون خریدمش که باش مداحی گوش بدم تو راه کربلا...!!!!!!!!!!!!!!! به معنی واقعی کلمه انما الدنیا لعب و لهو...

+ برم جواب خواهرمو بدم، قاط زد انقد هی تکرار کرد هی نشنیدم!

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۸/۰۸
  • ۶۴۱ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۱۱)

اون گیتاره خیلی باحال بود:)) خدا راهیان نور و نیگه داره:))))
پاسخ:
خیلیییییییی...
البته از نظر لعب بودنش تو مایه های هندزفری خوشحال خودمه...
  • آب‌گینه موسوی
  • ))
    چه بامزّه نوشتی!

    حالا دعِ الدّنیا! بگو کی عازمِ کربلایی؟! واقعاً؟! چه دلم خواست... :((
    پاسخ:
    :))
    به قول خودت بامزه خواندی! ؛)

    اگر خدا بخواد و بطلبن برای اربعین میریم...
    ان شاءالله قسمت شما و ما بشه...

    فعلا که هندزفری عزیزتر از جانم رو دادم داداشم ببره راهیان، بجای گیتار :/
    امیدوارم سالم برگرده... (هندزفری رو عرض کردم!)
  • آب‌گینه موسوی
  • :)

    خوشا حال و بالِ تو...

     

    خیلی التماسِ دعا... لطفاً... 

    پاسخ:
    شما دعا کن بطلبن، ان  شاءالله دعاگو هستم عزیزم...
    اون دوست تون باز خوش شانس بوده که توی تحقیق فهمیده!
    برای خواهر منم یه همچین موردی پیش اومده بود که طرف قبلا زن داشته و نگفته بوده ما تو تحقیق فهمیدم ولی بچه نداشت دیگه!
    اون درس اسمش تفکر و پژوهش باید باشه ولی نمیدونم چه ربطی به دراز کشیدن تو کلاس داره من دارم سه ساله این درس رو تدریس میکنم هیچ کجاش به سبک زندگی اشاره نشده!
    پاسخ:
    والا نمیدونم اسم درسشون سبک زندگیه.
  • عبدالله عاصی
  • راهیان نور عجب سفری است http://chandhamsari.blog.ir/
    پاسخ:
    بله :/
  • فاطمه نظریان
  • آخه نمیگی یک معلم تفکر و سبک زندگی از اینورا رد میشه، اینو میخونه و کلی حرص میخوره؟

    +مرضیه، برای منم خیلی خیلی دعا کن رفتی کربلا.
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخخخخخ
    دقیقا اومدی تو ذهنم فک کنم...

    +چشم... شما دعا کن من برم، دعاگو هستم ان شاءلله...
  • نسترن گلزار
  • خوشا به سعادتتون
    اربعین مارو هم دعا کنین شدیدا لطفا

    پاسخ:
    دعا کنید بطلبن دعاگوی دوستان خواهم بود ان شاءلله...
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • سلام

    شما دیگه امسال تدریس نداری؟

    پارسال که خیلی حرص و جوش میخوردی از دست شاگردا!الانم از دست معلما!

    امان از این سبک نظام تعلیم و تربیت !!

     

    خبر کربلایی شدنتون نوشتین....آه و آه و آه...

    قول میدین جای ما هم چن قدم پیاده روی به نیت ما راه برین؟

     

    پاسخ:
    علیک سلام عزیز دل...
    نه امسال ندارم... تقریبا نرفتم دنبالش...همون پارسالم اون مدرسه ی مزخرف ما رو پیچوند...
    امان...

    دعا کن بطلبن...
    چشم، چشم، چشم...
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • ما عاشق روحیه ایثار و از خودگذشتگی شما شدیم!!! :)))) منظورم سالم برگشتن هندز فری! :)))

     

    با این هندزفری بری پیاده روی اربعین فک کنم هندزفری برنگرده....چون صحنه هایی عجیب از ایثار تو بین راه نشونت میدن ..... از ما گفتن بود .... :)

    پاسخ:
    :))))))))))
    عااااالییییییی...
    سلام!به به می بینم که با خبرهای خوش برگشتی!
    ان شاءالله که قسمتت بشه با سلامتی بری و برگردی و جای همه ی جامونده ها رو هم خالی کنی :)

    دختر جان! واسه نماز مردم کرونومتر نذار خدا رو خوش نمیاد :)))
    پاسخ:
    سلام زهرا جان...
    ان  شاءالله قسمت ما و شما...

    بابا زهرا خیلی داغونتر از این بود که کورنومتر بخواد... اصن قیافه ی منو باس می دیدی... دلم میخواست بهش بگم، گفتم شاید نمیدونه... ترسیدم دیگه همینم نخونه انقد که دیرش شده بود کلا!
  • میثم علی زلفی
  • جالب بود
    پاسخ:
    لطف دارید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی