رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

احتمالا بارها این جمله را از من شنیده باشید، اما باز هم می گویم:

هنوز هم مدینه که می روی، گریه ها را نمی فهمند...

چنان نگاهت می کنند که انگار عقل بر سر نداشته باشی!

+ یعنی سالهاست که این جمله را تکرار می کنم...

++ آه، مادر...

+++ سلام، ای چاه!

++++ عرض تسلیت...

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۱۱
  • ۱۶۳۸ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۸)

  • عَقـایِدِ یِکــ رِضــا
  • تسلیت
    پاسخ:
    ممنونم...
  • تبارک منصوری
  • تسلیت سادات جان...
    التماس دعا
    پاسخ:
    ممنون عزیزم...
    محتاجم...
    سلام علیکم
    عرض تسلیت و التماس دعا.
    پاسخ:
    علیکم  السلام.
    ممنونم و محتاج.
  • چشم به راهم ...
  • مادر سادات، مرا یک نظری ....
    پاسخ:
    ...
  • دچــ ــــار
  • ما کم توفیق ها رو هم دعا کنید ...
    پاسخ:
    اختیار دارید...
    به روی چشم...
    محتاجم...
  • آب‌گینه موسوی
  • اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج!
    پاسخ:
    الهی آمین...
  • مجله ویترینو
  • السلام علیک یا فاطمه الزهرا(ع)
    خوبی دختر؟
    پاسخ:
    اوهوم :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی