رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

اشک هایی که به هم بندند...

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۱ ب.ظ

امروز حقش بود زنگ می زدم می گفتم مدرسه نمی توانم بیایم!

اما به فکرم هم خطور نکرد و رفتم...آن هم با لباس های صورتی و دستان پر از عیدی برای بچه ها...

 

پیش خودم می گویم کدام عید وقتی دل امامم خون شده؟

 

چند ماه است که یمن را می کوبند و چند هزار یمنی با دستان خالی به شهادت می رسند...

حالا هم که چند روزی می گذرد از قتل عام منا و چند هزار مسلمان شهید شده اند...

امروز هم که یکی دیگر از مصدومین در فرودگاه مهرآباد پر کشید...

 

من باور دارم که اشک رهبرم درآمده چون اشک امامش در آمده...

این اشک ها از آسمان جاری شده و جایی اثر دارد...

این خون ها جایی اثر دارد...

این داغ ها جایی اثر دارد...

 

امروز حقش بود همه کارهاشان را ول می کردند و می رفتند...

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۷/۱۲
  • ۴۲۰ نمایش
  • سر به هوا!

تشییع قربانیان منا

فاجعه منا

نظرات (۲)

  • حسین (علیه السلام ) آرام جانم
  • اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک....

    اللهم عجل لولیک الفرج.....

    پاسخ:
    اللهم...
    اللهم...
  • بچه زنده -
  • خدا حفظ کنه آقا رو برامون ... همه کلا بیکارن حتی کلامی هم نتونستن در مورد فاجعه منا حرف بزنن بازم خود آقا و گرنه که الان پیکر این مهاجران هم به وطن نرسیده بود ...
    پاسخ:
    الهی آمین...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی