رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

ان شاءالله فردا، بعد از ماه ها، عازم مشهدالرضا هستم،

به قصد یک زیارت هفده هجده ساعته...

مدتی هست که سهمم از زیارت عموجانم شده زیارت های چندساعته ی خسته...

می روم می نشینم جلوی گنبد کپلی امام رضا علیه السلام و بر و بر نگاه می کنم... البته این بار امیدوارم بخاطر بهتر بودن قطار کمتر خسته باشم، اما دفعات پیش جلوی چشمشان چادر به صورتم می کشیدم و چرت هم می زدم از خستگی...

اگر لایق باشم نائب الزیاره و دعاگوی دوستان خواهم بود...

راستش کمی تا قسمتی ذوق مرگم!

می توانید التماس کنید تا دعایتان کنم! :))

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۹/۲۷
  • ۷۰۵ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۷)

وای خدای من!
چقدر این زیارت های خسته و کوفته که هیچی ازشان نمیفهمی میچسبد
انگار هیچ منیت و هوسی ندارد
دربست مال خود آقاست
خسته میرسی خسته زیارت میکنی خسته برمیگردی 
خورد میشوی و دلت را جامیگذاری 


برای حضرت آقا خیلی دعا کن... خیییلی
پاسخ:
بلی بلی می چسبد...
دقیقا پیش خودم میگم این بار چون راحت تری بخاطر قطار بهتر، مث دفعه های پیش قبول نمیشه...

جانمان به قربان قامت رعنایشان...
حتما دعا می کنم ان شاءالله.
التماس میکنم!!!!
خواهش میکنم نائب الزیاره ما هم باشید....خیلی زیاد محتاج دعایم...
خوش به سعادتتون واقعا...
پاسخ:
خب حس التماس شدگیم اقناع شد! :))
چشم حتما یادتون می کنم ان شاءالله...
غمی مباد که بر زائران رضا
التماسی کنیم از برای دعا...

پاسخ:
این کامنت منو شرمنده کرد از اینکه نوشتم التماس کنید تا دعاتون کنم...
شکلک خجالت...
  • چشم به راهم ...
  • خوش بحال شما :((

    ویژه دعا بفرمایید ...
    پاسخ:
    خوش به حالی ای که جلوش علامت ناراحت بیاد یعنی کوفتت بشه الهی! :))
    ویژه دعا فرمودم!
    سلام علیکم
    محتاج دعایتان هستیم.
    التماس دعا!
    پاسخ:
    علیکم السلام.
    دعاگو بودم.
    و البته من هم محتاجم...
  • حسین (علیه السلام ) آرام جانم
  • سلام سادات بانو.

    ان شاالله از بهترین و پربرکت ترین زیارتهات باشه این زیارت.

    حسودیم شد اینکه گفتین زیارت "عمو جانم"... :))

    چه حس خوبی داره این کلمه...

    سلام ما رو به حضرتش برسان و اگه یادتان ماند:التماس دعا....

    پاسخ:
    سلام عزیز دلم...
    دلت آب! :))
    اگر دعایم بالا رفته باشد مشمول بودی...
    خوش به سعادتت!
    واقعا زیارت های این طوری که پر از شوقه خیلی می ارزه...
    الهی مکرر نصیبت بشه :)
    چه ایام خوبی هم رفتی ;)
    پاسخ:
    مچکرممممم...
    بلی چسبید حسابی... 
    خودش شد، من اصلا حواسم به ایام نبود... :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی