رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا...

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸ ب.ظ

اولاً سالروز وفات/شهادت حضرت فاطمه ی معصومه سلام الله علیها رو تسلیت میگم...

بنظرم ایشون خیلی مظلومن... خیلی... بنظرم خیلی خیلی خیلی کمتر از شأنشون میدونیم قدرشون رو... بنظرم نمی فهمیم به بهشت رفتن زائران ایشون رو...

ثانیاً: و اما آقای هاشمی...

به صورت بدیهی خیلی از دلسوزین مملکت، بخصوص بعد از سال 88، از ایشون چرکین بودن...

اما امشب، بعد از شنیدن خبر وفاتشون، واقعا واقعا ترسیدم... از عاقبتی که نتونم پیش بینی ش کنم ترسیدم...

من مدتهاست برام اعجاب انگیزه، این که در طول تاریخ اسلام، بسیاری از یاران اسلام، در نهایت عاقبت به شر شدن و برعکس، بودن کسانی که سنگ انداختن جلوی پای اسلام اما عاقبت به خیر شدن... سر به زنگاهایی در زندگیشون بوده که از اونجا تکلیفشون معلوم میشده، میخوان خوب باشن، یا بد؟ با نگاه به قبلش نمی شه فهمید بعدش چی میشه؟

بله، شاید شما وقتی بعد از اون بزنگاه رو بدونی، بتونی بگردی شواهدی از قبلش پیدا کنی بگی بخاطر این کارهاش عاقبتش این شد، اما این با پیش بینی خیلی فرق داره... این که من بتونم پیش بینی کنم با فلان کار و فلان کار عاقبتم چی میشه، غیر ممکنه... حتی احتمال هم نمی شه داد بنظرم...

این خیلی ترسناکه... خیلی...

با شنیدن خبر وفات ایشون راستش غم به دلم نشست... هم برای خودم ترسیدم، که یک جوجه انقلابی ای بیش نیستم و هیچ هزینه ای پای انقلاب ندادم، هم برای ایشون دلم سوخت و آرزو کردم عاقبت ایشون در باطن شبیه اونچه در ظاهر دیدیم نشده باشه و شکنجه هایی که دیدن در راه خدا و زحمت هایی که کشیدن، حبط نشده باشه...

+ متن پیام تسلیت آقا برام جالب بود...

++ انگاری یه هفته وقت پایان نامه م اضافه شد خداروشکر... افتاد ششم بهمن :)

  • موافقین ۴ مخالفین ۳
  • ۹۵/۱۰/۱۹
  • ۴۷۵ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۷)

سلام علیکم
ان شاء الله!
پاسخ:
علیکم السلام
ان شاءلله...
  • آب‌گینه موسوی
  • اللّهمٌ آمین!

    الحمدللّه. :)
    پاسخ:
    آمین...

    الحمدلله... :) دعا کن خوب بشه...
  • دچــ ــــار
  • حس قریبی در متن دیدم ...
    پاسخ:
    ...
  • آب‌گینه موسوی
  • چشم!
    پاسخ:
    چشمان شهلا بی بلا... :*
    شکرالله


    همتتان مستدام
    پاسخ:
    شکر...

    ممنون... به همچنین...
    قای هاشمی انقلاب را با مبارزه آغاز کرد، مدرن زیست و سیاسی از دنیا رفت.!!!

    خدایش بیامرزد و خدا عاقبت ما را هم بخیر کند...

    پاسخ:
    چه جمله ی سنگینی!
    نمی دونم والا من در این حد قد نمیده سواتم!

    غفر الله لنا و له...!
    سلام
    منم خیلی ترسیدم، ازناگهانی بودن فوتشون. و این که تازه حس کردم انگار بودنشون یه امنیتی بهم می داد، با این که با سیاست شون مخالف بودم.
    ان شاءالله بخاطر سوابق انقلابی شون درجات بالایی داشته باشند. خدا ما رو عاقبت بخیر کنه که اندازه یه سر سوزن هزینه ای که ایشون برای انقلاب داد ما ندادیم.

    ولی صداوسیما چرا اینجوری می کنه؟ به شعور مخاطب توهین می کنه! این همه سال هیچ حرفی از آقای هاشمی نزده اگرم زده همش انتقاد بوده، حالا یهو آقای هاشمی رو کرده ولایی و ... . خب مگه مجبورن؟ یا واقعیت رو بگن یا هرچی رو نمی تونن بگن نگن! دیگه چرا کاریکاتور رسم می کنن برای مردم؟!

    ان شاءالله بزودی شیرینی دفاعت :)

    پاسخ:
    صدا وسیماس دیگه...
    مجبوره یه حرکتایی بزنهکه گاهی :/
    ان  شاءالله... و دکترای تو...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی