رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

سال ها پیش شاگردی داشتم برای تدریس خصوص ریاضی... در دانشگاه یک رشته ی انسانی قبول شده بود و مفاد ریاضی اش در حد رشته ی ریاضی دبیرستان بود.

در انتها که رسید به بحث شیرین حساب و کتاب، از من پرسید چقدر می شود؟

من هم که خجالتی، گفتم هفت ساعت تدریس کردم، ساعتی ده تومان...

فکر می کنید با چه صحنه ای مواجه شدم؟

گوشی اش را در آورد و با ماشین حساب، ده را ضرب در هفت کرد تا به این نتیجه برسد باید هفتاد تومان ناقابل به بنده بدهد!!!!!!! 

شما حسابش را بکنید بنده چه زجری کشیدم برای تدریس مشتق و انتگرال و ... به این آدم!!!

بماند که پولش را در دو قسط داد و حتی فکر می کنم ناقص!

 

+ عید مبارک و حج ابراهیمی نصیبتون...

++ ان شاءلله امسال برای حجاج اتفاقی نیفته...

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۶/۲۱
  • ۶۶۱ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۱۴)

  • آب‌گینه موسوی
  • :)
    خدا قوّت!

    عیدت هم مبارک، عزیزم!
    پاسخ:
    :)
    سلومت باشی...

    عید شما هم مبارک دختر عمو! :*
    احتمالاً توانایی ذهنی رو برای مسائل سنگینی که یاد گرفته بودن ذخیره می‌کردن که هدر ندره.
    پاسخ:
    مگه خوردنیه که هدر بره!!!!؟ :))))))

    اسراف میشه یعنی؟!!!!!!!! :)))))))
    خخخخخخخخ
    عجب آدمایی
    پاسخ:
    :\
  • الـ ه ـام 8 عـظـیـمـی
  • :|
    پس کسانی هستن که از من بدتر باشه ریاضیشون هم :))
    چقدر هم ارزون گرفتی :))

    و خدا معلمان را صبور آفرید *_*
    پاسخ:
    خخخخخخخخ
    مال چند سال پیش بود...
    البته همون موقع هم ارزون به حساب میومد نمیدونستم! :/
    والا همونم کامل نداد!

    فتبارک الله احسن الخالقین! :)))
  • سیّد محمّد جعاوله
  • متشکرم.
    پاسخ:
    !
  • میثم علی زلفی
  • وقتی میخوای پول بدی باید دقیق حساب کنی
    تست کنکور نیست که شانسی بزنی هم اتفاقی نیفته!!!!😆
    پاسخ:
    بله بله...
    کاملا صحیحه... :)))))
    پس از من بدتر هم هست؟؟؟ حداقل من ضرب ساده رو بلدم :)))))))

    بابت ندادن کامل پول حلالش کردی. مگه نه؟
    پاسخ:
    بعلههههه :)
    کلا من به خدا قول دادم از هیشکی اون دنیا شکایت نکنم...
    من بودم پول ازش نمیگرفتم میگفتم زحمات من کلا به باد فنا رفته توی این هفت ساعت:))
    عیدت مبارک بانو و  دلت بی غم الهی
    پاسخ:
    به باد فنا که رفت... اونم برای من که برام مهمه طرف بفهمه کامل...
    ولی خوب پول لازم بودم اون سال ها...

    عید شمام مبارک و دمب شما هم سه چارک! ؛)
    البته منم انسانی بودم و ادبیات خوندم ولی ذهنم خیلی فعال تر از خیلی از بچه های ریاضی هست:)
    پاسخ:
    خب لابد دیگه خیلی باهوشی! :)
    اون واقعا خنگ می زد!

    در کل من با سیستم انسانی مشکل دارم.
    به خودت نگاه نکن...
    ملاک رفتن خیلی ها به انسانی ضعیف بودن درساشونه، بعدم که میرن، چون ریاضی ندارن، ذهنشون کند میشه و ذکاوت براشون نمی مونه... در حالی که این ذکاوت رو هر رشته ای لازم داره...
  • صبحِ باران خورده
  • اگر معلم من بودی بدون شک هر جلسه اسید قرقره می کردی !
    من هنوزم وقتی جمع میبندم یا تفریق با دست میشمارم :))))))))))))
    وقتی میخوام یه عدد چند رقمی رو بخونم باید اعشار بزنم تا بتونم بخونمش :))))))))))))))))))
    ریاضی سوم تجربی رو  وقتی داشتم پاس میکردم نسل دوم کلاس سوم تجربی رو هم دیدم :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    بسه یا بازم بگم؟؟؟


    پاسخ:
    اسید قرقره میکردم!!!! :))))
    عاااالی...
    اولی و دومی طبیعیه! منم از این حرکتا میزنم گاهی!!!!!
    ولی سومی... :\
    بسه بذار این عشق پایدار بمونه خواهر!
    باهات موافقم چون بر اساس عشقم به ادبیات رفتم انسانی و جزو مخ های مدرسه مون بودم:)
    کلی هم زجر کش شدم سر کلاس های درس به خاطر همکلاسی های خنگم:)
    در کل شاید دو سه نفرمون بر اساس علاقه انسانی رو انتخاب کرده بودیم بقیه نمره هاشون نرسیده بود
    پاسخ:
    آهان.. پس فرق شما با بقیه مشخص شد...
    خیلی مهمه این که از سر علاقه بری یا از سر نمره ی کم!
  • صبحِ باران خورده
  • پس نگذار درد و دل کنم و دردسر شود :|

    عیدتم مبارک :*
    پاسخ:
    ای وای این شعره... :'(
  • صبحِ باران خورده
  • گریه چرا ؟؟؟؟
    من به اندازه ی کافی دلم گرفته امروز دلگیرترم نکن عشخم ! :(
    پاسخ:
    هیچی...
    خاطره دارم ازش...
    تو بخند... :)
    کلا از شاگرد شانس نیاوردی مرضیه!:/
    پاسخ:
    خخخخخخخخخ
    دقیقا! :\
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی