رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

اگر این طرز نماز است که او می خواند...

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۱ ق.ظ

بر بانوی مطهرمان گریه می کنیم
بر آن همیشه بهترمان گریه می کنیم

با این دو زمزمی که خداوند داده است
بر آیه های کوثرمان گریه می کنیم

بر روی بال های سپید ملائکه
بر آن کبود پیکرمان گریه می کنیم

کنجی نشته ایم و کنار پیمبران
بر دختر پیمبرمان گریه می کنیم

بر لاله های بستر او خیره می شویم
بر آنچه آمده سرمان گریه می کنیم

دیر آمدیم و حادثه او را ز ما گرفت
حالا کنار باورمان گریه می کنیم

قبل از حساب، صبح قیامت که می شود
اول برای مادرمان گریه می کنیم

(علی اکبر لطیفیان)

+ این داغ از آن هایی است که جایش برای همیشه بر قلبت می ماند... داغ است دیگر، می زنند تا نشان شود گم نشوی...

++ ایام شهادت غریبانه ی بانوی دو عالم را باید به همه ی بچه شیعه ها تسلیت گفت، که بی مادری تسلّی می خواهد...

+++ این شعر را بسیار دوست دارم:

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۲۳
  • ۴۹۵ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۷)

  • آب‌گینه موسوی
  • عرضِ تسلیت!

    التماسِ دعا!

    پاسخ:
    همچنین...
    همچنین...
    بخصوص در حرم آقا یادم کن این ایام...
  • آب‌گینه موسوی
  • علی‌اکبر لطیفیان لطیف می‌سُراید!
    پاسخ:
    قلمش پر نور...
  • دچــ ــــار
  • عالی بود استفاده کردیم...
    پاسخ:
    دستِ دست اندرکارانش درد نکنه!
  • عَقـایِدِ یِکــ رِضــا
  • عالی بود

    تسلیت
    پاسخ:
    به شما هم تسلیت...
    با عرض تسلیت و تعزیت، 
    مأچور باشید و التماس دعا...
    پاسخ:
    به همچنین...
    محتاجم...
  • مجله ویترینو
  • التماس دعا ...
    پاسخ:
    محتاجیم...
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • کوچه را چون دوباره می نگرم، تا مدینه دلم کند پرواز
    گریه، مادر،دوشنبه،در، کوچه. راستی! فاطمیه آمد باز

    تسلیت میگم ایام شهادت حضرت مادر رو....

    روضه میری التماس دعا....

    پاسخ:
    :'(
    شما هم دعا کن که سخت محتاجم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی