رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

ای حَرَمت، ملجأ درماندگان...

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۲۱ ق.ظ

شده ام مثل مریضی که پس از قطع امید

در پی معجزه ای راهی مشهد شده است

عمو جان!

در این اوضاع نا به سامان،

به آغوش گرمت سخت محتاجم...

 پناهی ده،

این دخترک بی پناه را...

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۲/۱۱
  • ۳۳۱ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۲)

  • چشم به راهم ...
  • لایق وصل تو که من نیستم ...
    پاسخ:
    حتی یک لحظه...
  • پرستوی مهاجر
  • سلام
    مشهد مشرفین؟؟؟
    خوشا بحالتون
    کاش امام رضا منو هم ی نگاهی کنه
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    ما طلبیدیم، اگر آقا بطلبن بله ان شاءالله...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی