رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

ای که دستت می رسد کاری بکن...

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ق.ظ

غم بزرگی بر دل کوچکم سنگینی می کند...

از دوستانم که اینجا را می خوانند التماس می کنم که دعایم کنند بلکه یا دل من بزرگ شود، یا آن غم کوچک...گریه

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۵/۳۰
  • ۳۹۴ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۲)

  • میثم علی زلفی
  • استاد اخلاقمان برای هر دردی حرز امام زمان را پیشنهاد می کردند. دو خط بیشتر نیست. هر روز هر تعداد که توانستید بخوانید. بنده از این ذکر حاجت بسیار دیده ام.
    یا مالک الرقاب و یا هازم الاحزاب یا مفتح الابواب یا مسبب الاسباب سبب لنا سببا لا نستطیع له طلبا به حق لا اله الا الله محمد رسول الله صلی الله علی محمد و علی آله اجمعین
    پاسخ:
    ممنونم.
    ان شاالله حاجت روا
    پاسخ:
    ممنونم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی