رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

باز آمد، بوی ماه امتحان!

دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۴ ق.ظ

باز هم بوی فصل امتحانات و مقاله ها به مشامم رسید و من شدم یک آدم فعال اجتماعی، سیاسی، مجازی، احساسی و...

در حالی که فردا ساعت 2 باید مقاله تحویل و ارائه بدم و هنوز بیشتر کارش باقی مونده، دائم سرک می کشم توی میکروبلاگی که عضوم(میقات مهر) و هی به اینجا سر میزنم و چند لحظه بعد آرزوی از نو فعال فرهنگی شدن پُرم می کنه و باز چند دقیقه بعد می رم فایل وُرد رمز داری که توش حرف های دلم رو می نویسم باز می کنم و شروع می کنم نوشتن (یعنی حتی تا روزی 3 بار هم این حرکت ازم سر زده!)...

همین چند شب پیش هم بود که اینجا رو راه انداختم و دیوانه وار به تنظیم قالبش مشغول شدم، اونطور که انگار نه انگار مقاله ای در کاره اصلا!

این ها همه با خوشحال بودن من (بخوانید خل وضع بودن من) جمع میشه و باعث میشه مجبور شم به استاد کلاس صبح فردام ایمیل بزنم که گرامی استادا! عذر بپذیرید که نمی توانم در محضرتان شرفیاب شوم، هرآینه که بنده از خسارت دیدگانم!

به عقیده ی بخش عمده ای از دوستان، حال بنده خوب بشو نیست که نیست!

شما دعا بفرمایید، بلکه خداوند پس کله مان بزناد و آدممان کناد!

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۳/۱۱
  • ۴۲۱ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۳)

سلام
حال واحوال خوبه؟
خونه نو مبارک. خوب بازسازیش کردینا.
عزیزم این از  عوارض فصل امتحاناس بی برو برگرد
دلم تنگ شده بود واسه خلوت کده و خلوت گزیده!
پاسخ:
سلاااااام عزیزممممم
قربونتون برم:-)
سلومت باشی.
اتفاقا منم هی الکی میام وبلاگت دوباره میخونم مطلباتو.:-)
یعنی چند شب نشستم سرش تا نصفه شب بجای درس اینجا رو باش ور رفتم.
یعنی اگه قالب اولیه رو ببینی نمیشناسی!
سلام علیکم

این نابه‌جایی احوال (اگر تعبیر درستی باشه) گاهی پیش میاد. به‌نظر سرویس «بلاگ» بیان علی‌رغم نوپا بودن نسبی، نسبت به سایر سرویس‌دهندگان وبلاگ فارسی محیط حرفه‌ای‌تر و جذاب‌تری داره.

پیروز باشید!
پاسخ:
علیکم السلام.
بل درسته.
خوش اومدید.
عیدتون هم مبارک.
سپاسگزارم. عید شما هم مبارک!
پاسخ:
ممنون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی