رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

بالاخره تموم شد...

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۴۸ ب.ظ

بعد از حدود یک سال و نیم استرس، بالاخره پایان نامه تموم شد... :)

البته نه اینکه یک سال و نیم کار کرده باشم، فقط استرسشو داشتم و دست به هیچ کار مهمی نمیزدم بخاطرش که یه وقت خدای نکرده کار پایان نامه عقب نیفته! :\

دوستام امروز سنگ تموم گذاشتن و واقعا با اومدنشون و گل نرگس هاشون و کمک تو پذیرایی و علافی بعدش خوشحالم کردن... حتی یکی از دوستام با بچه ی چند ماهه ش اومد...

جلسه از نظر خودم خوب نبود... خیلی استرس داشتم، صدام می لرزید و نمیتونستم درست توضیح بدم... در آخر هم استاد داور داخلی پس از کمی تعریف و تمجید، کلی نقد حسابی کرد که دفاعی نداشتم جز اینکه بگم وقت نداشتم اینقدر دقیق کار کنم... :/

دیگه نگفتم من تا مرز ول کردن درس هم رفتم و برگشتم... نگفتم کلی طول کشیده تا بتونم به فضای درس برگردم و همین پایان نامه ی پیزوری رو هم به سختی نوشتم... نگفتم همین الان اگر ازم بپرسید چرا انقدر ضعیف کار کردی، همینجا بغض میکنم و چه بسا بزنم زیر گریه...

بماند...

نمره ی افتضاح پایان نامه م، که بخاطر دفاعی که استادم کرده ازم افتضاح تر نشده، بخاطر سه ترم تاخیر توی کارنامه نمیره و فقط حرف P میخوره که یعنی پاس شد... قرار شد فصل 3 رو هم اصلاح و تکمیل کنم...

این هم زحمتی که پنج تا از دوستام کشیده بودن:

راستش تا حالا این همه نرگس یک جا هدیه نگرفته بودم... خوشحالم کرد، چون واقعا عاشق نرگسم...

جای همه خالی، کلی خوردیم...  :-P

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۰۶
  • ۷۷۶ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۱۲)

سلام علیکم
خدا قوت! تبریک عرض می‌کنم.
سربلندی و پیروزیتان روزافزون ان شاء الله!
پاسخ:
علیکم  السلام...
سلامت باشید و ممنونم.
ممنون... به همچنین...
خدارو شکر
الحمدلله
یاد روز دفاعم افتادم!
پاسخ:
الحمدلله رب العالمین...
:)
  • آب‌گینه موسوی
  • خدا قوّت! 
    الحمدللّه که خلاص شدی! 
    چقدر قشنگ، مبارکت باشد!

    درس و پایان‌نامه آرامش و تمرکز می‌خواهد که تو نداشتی! عذرت موجّه است و اصلاً مگر این نظامِ آموزشی و مدارکش چقدر ارزش دارند؟! وقتی فوق قبول شدم، فکر می‌کردم حالا چه دنیای جدیدی را قرار است تجربه کنم و کمی بعدتر دانستم، چه وقت و هزینه‌ای از کفم رفت! تازه من مثلاً در قطبِ ادبی کشور و بهترین دانشکدهٔ ادبیات درس خواندم! حالا التماسم کنند که بی آزمون بیا و دکترا بخوان، بنده فریب نمی‌خورم و بعد از این هم اِن‌شاءللّه! 
    پاسخ:
    ممنونم :)
    الحمدلله...
    سلامت باشی ولی همه رو بردن فقط اون دسته هه که کاغذ داره موند با چند تا شاخه از اون زیریا... :)))
    شکر خدا استاد راهنمای خوبی داشتم که در جریان مششکلاتم بود و خیلی خوب ازم دفاع کرد..
    چی بگم والا...
    خداکنه حداقل خارج از سیستم دانشگاه بتونم درست کار علمی بکتم...
  • دچــ ــــار
  • سلام خسته نباشید :)
    آقای دکتر گلشنی هم تشریف داشتن ؟
    + بعضی اساتید راهنما و مشاور واقعا توی جلسه دفاع یادشون میره نقششون :)))
    + کاش خط آخر را نمی نوشتید :)
    پاسخ:
    علیکم  السلام...
    نه خداروشکر، وگرنه اصلا نمیتونستم حرف بزنم....
    + ولی استاد راهنمام خیلی کمکم کرد... البته نه توی جلسه، قبل و بعدش کلی استاد داورا رو متقاعد کرده بود سخت نگیرن...
    + برید خدا رو شکر کنید عکساشو نذاشتم..
    شمام اول صبح بعد پایان نامه کامنت گذاشتید، لابد توقعم دلشتید جواب بدم سریع... :/
  • دچــ ــــار
  • خب خدا رو شکر به خیر گذشت :)
    ایشالله دکتری :)
    میشه بعد از این همه تحصیل رشتتون رو در حد 5 خط توضیح بدین :) که در مورد چیه؟
    پاسخ:
    خداروشکر...
    امکان نداره...
    بله، کمتر از پنج خطم توضیح می تونم بدم: رشته ی ما درمورد فلسفه ی علم هستش!
    خداروشکر
    موفق باشین الهی
    پاسخ:
    خداروشکر...
    ممنون... به همچنین...
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • سلام سادات بانو

    الحمدلله که به خیر و خوشی تموم شد :) و البته با این دسته گلای خوشگل نرگس:)

    بابا لااقل یه جوری میذاشتیشون دل ما آب نشه و ضعف نره... :)))

    منم عاشق نرگسم ...

     

    پاسخ:
    سلام عزیزم...
    الحمدلله... :)
    دست دوستان که یکیش همون فاطمه است که میشناسی درد نکنه :)
    همونجوریه دیگه! از زاویه ی پایین گل ها عکس نذاشتم که صورتشون خیلی پیدا بشه... پس کله شون پیداس فقط :)))
    شباهتا داره زیاد میشه ها!
    من هنوز رو پیشنهادم هستم! :)))))))))
    تبریک بابت دفاع و پایان تمام استرس ها
    در جریان مشکلاتت نبودم خیلی دقیق ولی میفهمم کاملا چون خودمم یه مشکل خیلی بزرگ داشتم تو روزای نوشتن پایان نامه که استاد راهنمام خیلی هوامو داشت اون چن تا مقاله رو هم به کمک ایشون نوشتم و الان تو رزومه دارم. وگرنه اصل اتو مود نوشتن نبودم.
    خدا رو شکر میکنم که استادت فهمیم بود مث استاد من. خیل یها توی این روزها کلا دانشجو رو رها میکنن متاسفانه.
    پاسخ:
    سلومت باشی :)

    آره واقعا خدا رو باید شکر کرد بابت همچین استادهایی که شعور دارن...
  • فاطمه نظریان
  • سلام
    تبریک میگم مرضیه. تمووووووم شد:) 
    ان‌شاءالله در زندگی موفق باشی.
    و من چهارشنبه سر کار بودم و نشد که باشم :|
    پاسخ:
    سلام عزیزم...
    ممنونم :)))
    همچنین ؛)

    توقعی نداشتم... بخصوص که گفته بودی نمی تونی... :) :*
  • تبارک منصوری
  • تبریکات فراوان :)
    امیدوارم زین پس،افق های جدیدتری به رویت باز شود =)

    منم نرگس*__*

    منم خوردنی*__*
    پاسخ:
    ممنون :)
    ان شاءلله... :*

    تو هم نرگس *__*

    تو هم خوردنی *__*
  • تبارک منصوری
  • مرسی بابت تایید :|

    پاسخ:
    خواهش می کنم بابت تایید :|
    :)
    ؛)
    ؛P
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • دستشون درد نکنه :)

    فاطمه تهرانه؟چه جالب...

    از ما چیزی بش گفتی؟ :)) میدونه آشنا دراومدیم؟

     

    ما دهانمون بو شیر میده اصن! :) جوجه ایم هنو :/

    :))))

    پاسخ:
    بله تهران زندگی میکنن...
    اوهوم... گفتم :)

    :)))))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی