رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

با هم تا بهشت...

جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸ ب.ظ

این طرح در کانال تلگرامی ریحانه کار شده بود، بسی خوشم آمد گفتم بگذارم شما هم ببینید لذت ببرید:

 

نظرات (۲)

سلام

متعجبم که چرا زیر عکس نوشته :
ازوداج و اختیار همسر " گاهی " در سرنوشت انسان موثر است.

مگه گاهی موثر نیست...؟؟؟!!!


ولی با ادامش کاملا موافقم:
تعریف من از عشق همان بود که گفتم
دربند کسی باش که در بند حسین(علیه السلام) است...
پاسخ:
سلام علیکم.
البته اینکه بنده این رو اینجا گذاشتم بخاطر طرح فوق العاده و پر معنی پوستر بود. اینکه بخارهای اون دو تا چای در کنار هم گل دادن و گل هاشون به هم گره خورده...فوق العاده است... کارهای جالبی داره این گروه تازه تاسیس...

اما در مورد متن:

اتفاقا اون گاهی توجه من رو هم جلب کرد شدیدا!

یه احتمال که دادم این بود که ممکنه با توجه به لحن و قبل و بعد کلام حضرت آقا باید بهش توجه بشه، که درحال حاضر فقط یک تکه متنه.

اما احتمال دیگه ای که دادم برای خودم هم سخت بود هضمش ولی تا حدودی درسته. اون هم این که انسان همینه که هست!!! منظورم اینه که خلقیات انسان قبل و بعد ازدواج تغییر اساسی نمی کنه، بعد ازدواج همینه که قبلش هست، مگر در شرایط خاص. مثل وقتی که طرف مقابل خیلی خوب یا خیلی بد باشه. اما تصوری که وجود داره اینه که من ازدواج کنم کلا یه آدم دیگه میشم، یا اینکه من بچه دار شم زیر و رو میشم...
  • میثم علی زلفی
  • ان الانسان لفی خسر
    انسان همیشه در حال خسران و ضرر است. و گاهی ازدواج او را از این خسران خارج می کند.
    با توجه به عموم ازدواج ها اصل بر این است که ازدواج ها منجر به خروج از خسارت نمی شود و لذا همچنان حالت سابقه باقی است و تغییری حاصل نمی شود.
    به نظرم گاهی ناظر به بهشتی شدن یا نشدن است.
    پاسخ:
    بله من هم به نظرم رسید که منظورشون همینه که توی شرایط خاص اون اثره هست. باقی شرایط آدم راه قبلیش رو ادامه میده.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی