رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

ببین بقیه چی بودن؟!!!!!!

پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۳۹ ب.ظ

مقاله م جزء سه مقاله ی برگزیده شد :|

جایزه: لوح گواهی مقاله ی علمی پژوهشی :[]

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۲۸
  • ۷۸۸ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۱۳)

  • آب‌گینه موسوی
  • به‌به!

    شیرینی و شام کی؟! :)

    پاسخ:
    :)))))
    بذار بیام مشهد...
    به به
    موفقیت ها مستمر باشه الهی:)
    پاسخ:
    ممنون ؛))))
    عجب اسم با مسمّایی! :)



    خوبه ما هم بشیم بی سر و پا...
    پاسخ:
    بهم الهام شد :))

    این که دیگه ته عرفانه و فناء فی الله! :)
    ان شاء الله مبارک باشد!
    پیروزیتان روزافزون!
    پاسخ:
    سلامت باشید...
    خودم خیلی جدی نگرفتم راستش...
    از قبلش هم اتاقیم میگفت شما حتما برگزیده میشی، گفتم نه بابا... اگرم بشم من که خودم میدونم مقاله م چیز خوبی نبود!
    بعد که اسممو صدا کردن گفتم حالا ما یه چی نوشتیم شما چرا جدی گرفتید؟! :)))
    اینا از ارائه ی منظم سر و ته دار و پاورپوینت خوب خوششون اومد بیشتر انگار...
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • به به کم الله

    ماشاءالله

    تبارک الله

    :))))

    پاسخ:
    :)))))
    ببین بقیه چی بودن؟! :[]
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • :)

    نظر خودت چیه؟

    سطح مقاله ها چطور بودن؟

     از این همایشهای آبکی بود ینی؟!

    ولی خداییش هتل-دانشگاه اصفهان رو عشق بود دیگه نه؟ :)))

    پاسخ:
    نظر خودم اینه که بعضی موضوعا از مال من بهتر بود... اما ارائه ها خیلی خوب نبود... شایدم موضوعشونو خوب کار نکرده بودن...
    همایشش آبکی نبود خیلی، استادای بزرگی بودن، ولی خب مقالات تریپ دانشجویی بود بیشتر...
    خیلی خوب بود :)))
    هوای صبح هاش عاااالی بود؟ جون می داد برای پیاده روی و من جونش رو می گرفتم! :)
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • الحمدلله..

    خوشحالم .. :)

    به مام سری بزن(بروزیم)

     

    التماس دعای شب جمعه ای

    یاعلی

    پاسخ:
    :)
    ان  شاءالله برگردم تهران پای لپ تاپ، میام پیشت...
    محتاجم...
    علی یارت...
  • دچــ ــــار
  • واقعا تبریک میگم بهتون
    پاسخ:
    ممنون...
  • نســــترن گلـــــزار
  • تبریک میگم :)

    پاسخ:
    ممنونم :)
    1 - من اون کامنت بالا رو برای پست اثاث کشی گذاشته بودم. چی شد که آمد اینجا؟
    2 - مبارک باشد و ان شاءالله این موفقیت، طلیعه ای باشد برای درخشش های بعدی.
    3 - ان شاءالله در همۀ زمینه های علمی و معرفتی خوش بدرخشید.

    بازهم موفق باشید.
    پاسخ:
    1.منم اتفاقا تعجب کردم...
    اشتباه لپی از بیان بوده :)
    2. ممنون... شمام جدی گرفتین مث داورا ها! :[]
    3. ممنون. به همچنین.
  • چشم به راهم ...
  • جایزه (!) مبارک باشه....
    پاسخ:
    :[]
    سلامت باشید :)
    شما چرا هی دچار غیبت صغری و کبری میشید؟!
    سلام علیکم
    مبارک باشه
    عاقبتتون بخیر بحق حضرت زهرا سلام الله علیها
    پاسخ:
    علیکم  السلام و رحمة الله
    سلامت باشید...
    البته اتفاق خاصی نیفتاده... مقاله م ثبت شد صرفا...
    ممنون...
  • تبارک منصوری
  • پس دیگه اون شامی که قرار بود بیای خونم بهت بدم، منتفیه! ^_^

    پاسخ:
    هوم :(
    البته فعلا ؛))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی