رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

برادری از این تمام عیار تر؟!

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۳ ق.ظ

صدها نفر از برادران تمام عیارمان در نیجریه در گورهای دسته جمعی برادری شان را اثبات می کنند اما ما خسته ایم، خوابمان می آید، مسائل مهمتری هم داریم تازه! مگر مساله ی هسته ای کم اهمیت دارد؟! اگر چهارسال دولت تمام شود و شیرینی رونق اقتصادی به کام ملت ننشیند، خیلی بد می شود آخر!

حتی عده ای هم که جمع می شوند جلوی سفارت انقدر بی سرو صدا می روند که از طریق یکی از این کانال ها و گروه های تلگرامی که خبر فلان سوتی فلان مسؤول در فلان شهر را جا نمی اندازند خبردار نمی شویم...

خب حق داریم! خسته ایم، خوابمان می آید... تازه مسائل مهمتر را نگو که تمام فکر و ذکرمان شده...

نظرات (۳)

تازه خوبه شیعیان نیجریه بودن نه مسلمانان نیجریه...
پاسخ:
دقیقا!
من نمی فهمم مگر چقدر شیعه در کل این کره ی خاکی هست که اینقدر بی روحیم در مقابل همین تعداد اندک...
اگرچه که شیعه نبودند هم عکس العمل درست لازم داشت...
کاری که درمورد فاجعه ی منا هم انجام نشد و در نهایت گیر دادند به قربانیان از نوع ایرانی شان... در حالی که ایرانی ها یک دهم کل قربانیان بودند...
به قول شما تازه خوبه ایرانی ها هم بودن توی قربانی ها و اینقدر سرد و یخ برخورد شد...
  • چشم به راهم ...
  • ما همیشه خسته ایم
    جمعه ها خسته تر...
    پاسخ:
    جمعه ها خسته تر...
  • آب‌گینه موسوی
  • امان از این دولت، از این ظلم و سکوت!
    پاسخ:
    اماااااااان...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی