رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

پدر من همان کسی است که وقتی من هنوز نبودم، در مرز ها مقابل دشمن ایستاد و در کردستان سر های جداشده ی دوستانش را به چشم دید اما مردانه جنگید...

پدر من همان کسی است که در خردسالی ام، همان موقع هایی که در خانه آهی نبود که با ناله سودا شود، وقتی از سرکار خسته می آمد و من دوان دوان می آمدم جلو و با شوق از او می پرسیدم که برایم چه چیزی خریده است، چون چیزی نخریده بود، با لبخندی شیطنت آمیز می گفت «بوس خریدم» و بعد مرا می بوسید... فکر می کنم که آن لحظه می فهمید ناراحت شده ام اما به روی خودش نمی آورد که پولش نمی رسد هر روز برایم خوراکی یا اسباب بازی بخرد...

پدر من همان کسی است که قبل از سن تکلیفمان، برای نماز خوان کردن ما جایزه گذاشته بود، و ما نمازهایمان را می شمردیم تا از او جایزه هایمان را بگیریم...

پدر من همان کسی است که در طول دوران تحصیلمان هیچ وقت به وضعیت مدرسه و درس مان بی اهمیت نبود و به محض اینکه می فهمید مدرسه خوب نیست، یا اقدامی جدی می کرد در مقابل مدرسه یا سال بعد ما را جای دیگری می برد که بهتر باشد...

پدر من همان کسی است که هر وقت احساس کرد من دارم به راه خطا می روم و باید جلویم بایستد مثل یک صخره سنگ بزرگ مقابلم ایستاد تا سرم به آن بخورد و برگردم... اگرچه که آن موقع ها خیلی ناراحت شدم...

پدر من همان کسی است که با همه ی نداری اش، کمرش خم شد تا خرج مدرسه من و دانشگاه برادرم را در بیاورد، اما تنها خواسته اش از من این بود که نماز و درس بخوانم و کمر و پاهای خسته اش را برایش لگد کنم...

پدر من همان کسی است که تا توانست، و حتی تا آنجا که نتوانست، جگرگوشه هایش را پشتیبان شد...

پدر من همان کسی است که چند روز پیش که صحبت از قدش بود، می گفت در (به گمانم) کارت پایان خدمتش قدش را زده اند 175، اما الآن 168 است تقریبا...

پدر من مظلوم است... حتی اگر به ظاهر خلاف آن باشد و اعضای خانواده از خشم هایش بترسند...

 

پ.ن1: میلاد امیرالمؤمنین علیه السلام و روز مرد، پیشاپیش، به تمام مردان غیوری که پشتیبان دین و دنیای زنی یا خانواده ای بوده اند، چه آن هایی که الآن هم هستند و چه آن هایی که نیستند، مبارک...{-41-}{-35-}

پ.ن2: دوستانی که اعتکاف میرن، عاجزانه ازشون التماس دعا دارم ها! یادشون نره ما رو...

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۲/۰۱
  • ۳۷۱ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۶)

پیامبر اکرم صلوات الله علیه
ای علی همانا تو تقسیم کننده بهشت و جهنمی
عیون اخبار الرضا.ج1.ص30


سلام علیکم مومن
ولادت اسدالله الغالب علی ابن ابی طالب بر شما مبارک
خدا حفظ کنه پدرتون رو براتون
دعا کنید لطفا
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
علیکم السلام و رحمة الله.
همچنین بر شما مبارک.
ممنون. سلامت باشید.
ان شاءالله قابل باشم دعاگوی دوستان هستم. شما هم دعا بفرمایید.
یا علی
  • پرستوی مهاجر
  • خدا حفظشون کند

    پاسخ:
    ممنون.
    خدا پدر شما رو هم حفظ کنه.
  • میثم علی زلفی
  • خشمی که برای خداست زیباست
    روز پدر مبتارک
    پاسخ:
    خدا به تمام پدر ها خشم های برای خدا نصیب کنه، و خشم های غیر خدایی رو بگیره...
    روز پدر بر شما و سایر پدرهای با ایمان و دلسوز مبارک.
  • آب‌گینه موسوی
  • سایهٔ این پدر بر سرت مستدام!

    عیدت هم مبارک. :)
    پاسخ:
    ممنونم.
    خداوند ان شاءالله پدر شما رو هم غریق رحمت کنه...
    عید شمام مبارک :-*
    داستان پدرها همیشه اشک آمیزه! تلخ و شیرینش اشک آدم رو درمیاره
    ایشالا که روزهای پدر-دختری شما همیشه شیرین باشه

    کاش این متن رو پدرت هم بخونه که بدونه چقدر دوستش داری...

    درباره عکسها:
    عکس اول انگار زدگی داره، اول فکر کردم جای گلوله ست رو لباس قالب تهی کردم!!
    و دومی،سیدمحمد= نفیسه!
    پاسخ:
    مچکرم...
    راستش فکر کردم بش، اما روم نشد بنویسم بذارم توی کادوش... :[]

    فدات شم اونجا گلوله میخورد که پدر زنده نبودن الان! :)
    انگار سوختگیه روی لباس.

    واقعا سیدمحمد شبیه نفیسه است؟ چون ما اصلا حس نمی کنیم. خودشم هی میگه بیچاره ما جدی نمیگیریم. چون از نظر ما ها خیلی خیلی شبیه بابام و باباشه.
    ++++
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی