رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

بچه مچه

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۹ ب.ظ

چند رو پیش این پوستر رو توی مترو دیدم، خوشم اومد عکسشو گرفتم. البته فک کنم قدیمیه ولی گفتم بذارم اگر کسی ندیده ببینه:

این هم طرح امروز گروه ریحانه که دل آدمو کباب می کنه:

پ.ن1: سید نی نی اسمش عوض شد: سید علی! امروز اولین روزیه که نور رو می بینه... دعا می کنم که قلبش هیچوقت تاریک نشه...

پ.ن2: داداشمینا دونه دونه اسم بچه های منو دارن میذارن رو بچه هاشون، خجالتم نمی کشن! ایششششششش...

پ.ن3: حوله ی آشپزخونه مون که با مامانم خریدیم و کلی خانوادگی واسش دل ضعفه رفتیم:

پ.ن4: خدایا به من یه جفت دختر بده از این لباسای خوشگل موشگل تنشون کنم!

نظرات (۷)

  • دچــ ــــار
  • چه عکسای جالبی مخصوصا اون شناسنامه هه :))



    +چند خریدین حوله رو :)


    پاسخ:
    بله...

    + هشت هزار تومن! :/
  • تبارک منصوری
  • تو اون عکس دومیه کشف بزرگی کردم =)
    باباهه چقدر شبیه ترامپه،نیست!؟ 

    عهه مثل من..اسمهای مورد علاقه منم خواهرا و فک و فامیلا دارن دونه دونه به یغما میبرن...
    هانیه،امیر علی،محمد حسین... :(
    منم از این حوله ها میخوام ! گل گلی لدفا ^___^
    پاسخ:
    جااااااانمممممم؟!!!!!!!!!!!! :)))))))
    نمی دونم والا من به چشمم نمیاد اینجوری...

    خیلی بی ادبن! :(

    از سبزه میدون بازار خریدیم... گذرت خورد بگیر، گل گلی لدفا! :)))
  • آب‌گینه موسوی
  • به‌به!

     

    دلِ من هم ضعف رفت! :)

    اسامیِ مبارک که تکراری نمی‌شوند. تو هم انتخاب کن!

    پاسخ:
    :)))

    باس وقتی آقامون اومد منزل باهاشون مشورت کنم! ؛P
  • آب‌گینه موسوی
  • :))
    پاسخ:
    ؛))
  • دچــ ــــار
  • یجا همینو زده بود 15 ! 
    پاسخ:
    ما از بازار خریدیم خب...
    خیلی جالب بود منم به شدت با تک فرزندی مخالفم البته نمیدونم منم مث بقیه وقتی مادر شدم از ادامه دادن سیرش پشیمون میشم یا نه:)
    منم از اسم های مذهبی عاشق امیرعلی ام:)
    خوش بختانه از فامیلای نزدیک کسی طرفش نرفته
    بابا اون آقای من و تو اگه میخواست بیاد تا حالا اومده بود!
    ما که بی خیالش شدیم:)
    پاسخ:
    ان  شاءالله مامان چندتا بچه ی تپل مپل خوب بشی... :)
    من از اسم امیر متنفرم ولی اسم علی رو دوست می دارم، همچنین اسم محمد :))
    بابا جون آقای ما میخواست بیاد، زنگم زد گفت تو راهم، ولی آدرس نداشت گم شد متأسفانه! :/
    من که با اعتماد به نفس بالا هنوز بی خیال نشدم :)))
  • آذری قیز
  • هیچ وقت با شدت و حدت از چیزی ابراز تنفر نکن پیشمون میشی:)
    پاسخ:
    خخخخخخخخ
    چیه نکنه کسیت اسمش امیره؟ :/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی