رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

بیست و هشت روز به بیست و هشت سالگی!

شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ب.ظ

مامانم خیلی ناراحته...از درد داره به خودش می پیچه! امشب همه اش گریه کرده! و من از دیدن ناراحتیش، ناراحتم...دست آخر، بابام مامانم رو برد و دندون عقلش رو کشید!

می دونید این جملات چی بود؟ خاطره ی من کم حافظه از 6 سالگیم. یعنی از بیست و هشت سالگی مادرم. مادرم اون موقع دو تا بچه داشت، یکی 10 ساله و یکی 6 ساله.

و می دونید چرا این ها رو نوشتم؟!

چون بیست و هشت روز دیگه بیست و هشت سال من کامل میشه اما من حتی یک بچه ی 6 ماهه هم ندارم!

خنده دار نیست؟!

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۳/۰۹
  • ۴۳۵ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۵)

عزیزم واسه اکثر دخترخانوما همین وضعه☺تولدتون مبارک با تاخیر😙😘😚
پاسخ:
قربونت
ولی الآن با تعجیل مبارک شد ها!
دقت نکردی، بیست و چند روز مونده به بیست و هشت سالگیم!
ای وای آره 
فکر کردم پستتون مال اردیبهشته
پاسخ:
فک کنم برای اینکه جبران شه باید تسلیت بگی!
خخخخخ
برای جبران پیشاپیش تولدتون رو تبریک میگم💞💕💔💋💛💚💗💝🌷🌺🌹🌸🌼🌻❄🌼🎁🎁🎁🎂🎆🎇🎊🎉
پاسخ:
این از کرم شماست خواهر! :)))
ممنون.
  • شاگرد بازیگوش!
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    تفلد عید شما مبارک
    ایشالا ***** ** ** * *** ** ** به زودی زود بیآن و خوشحالت کنن..


    پاسخ:
    بابا جان خب ننویس چیز سانسوری!مجبوری؟!
    خخخخخ
    ممنون.;-)
  • شاگرد بازیگوش!
  • راستی
    وبلاگ نو مبارک


    پاسخ:
    قربونتون برم.
    نگفتی خواهر جان چطوریه؟
    ظاهرش رو میگم.
    این بهتره یا قبلی؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی