رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

حس دایی داشتگی!

جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۳ ب.ظ

سلام به دایی رضای دوست داشتنیم، که از بچگی برای من یه قهرمان بود، تا همین الان که فقط کمی کمتر از دو برابرش سن دارم:

  

+++ وقتی آدم به چیزی که میخواد نمیرسه، راحت تر اینه که فرض کنه تقدیر و مصلحت نبوده، اسمشم بذاره توکل، تا اینکه فرض کنه مصلحت هست اما موانعی داره که با دعا و تلاش برطرف میشه. البته احتمالا دسته ی اول فکر می کنن ته توکلند و دسته ی دوم رو سرزنش می کنند که چرا دست از دعا و تلاش بر نمیداری. ممکنه کمی هم تصور حماقت درموردشون داشته باشن....

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۳/۱۴
  • ۳۹۴ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۴)

  • چشم به راهم ...
  • از طرف ما بفرمایید التماس دعا دایی جان!
    پاسخ:
    التماس دعا دایی جان!
  • آب‌گینه موسوی
  • قهمانِ هفده ساله...

    هعععی؛ قسمت یا تقصیر، مسئله این است...
    پاسخ:
    تازه در واقع شانزده سال و اندی بوده... :)

    اوهوم...
    سلام
    این محبت برای شما سنخیت میاره...

    ان شا الله با شهدا محشور بشید
    پاسخ:
    علیکم السلام...
    امیدوارم...
    ان شاءالله...
    همچنین.
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • سلام...

    میگن اولاد حلال زاده به دایی اش میره....

     

    ان شاءالله شهید بشین :))

    پاسخ:
    سلام عزیزم.

    آخجون هندونه! ؛)

    همچنین :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی