رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

خار در گلو

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۰ ب.ظ

بدون سلام و صلوات میگم که تا بحال از دیدن هیچ مسوول مملکتی عصبانی نمی شدم که این روزها از بی ادبی های روحانی عصبانی میشم...

برادرم اومده تیکه ی نشست خبری رو که درمورد دیدار رئیسی با تتلو داره رسما تمسخر می کنه و هر هر می خنده، گذاشته، جوش آوردم...

من اصلا نه هیچوقت از تتلو خوشم میومده نه گوش می دادم معمولا، نه فالوش می کردم نه از دیدارش با رئیسی خوشحال شدم...

اما شک ندارم اگر اون دیدار رو رئیسی رد می کرد همین روحانی و طرفداراش جو می دادن که اینا با هنر مشکل دارن، و اگر هم همین تتلو می رفت دیدن روحانی، همینا جو می دادن که روحانی طرفدار همه نوع هنری هست! :/

واقعا در نون به نرخ روز خوردن های ایشون و عده ای از طرفدارانش ذره ای شک ندارم و بارها بهم اثبات شده...

از اونطرف برای خاتمی سینه چاک می کنن، خاتمی ای که بخاطر ماجرای فتنه خون به دل رهبر کرد، و از طرف دیگه وقتی عکس انگشتر آقا که کمی در عکس شبیه به بنفش افتاده، در حالی که اصل نگین رو می بینی شبیه به آبی و نهایتا کمی یاسی هست، پیامش رو دست به دست می چرخونن که رهبر عزیزم مرسی!

 

+فعلا هم مایی که خون به دل شدیم بخاطر تخلفات، اما ساکتیم بخاطر تبعیت از قانون و نگرانی امنیت مردم، شدیم ظرفدار تنش و خشونت! خیالتون هم راحت باشه ماها اهل آشوب و فتنه نیستیم... خیلی تلاش نکنید برای جوشاندن ما!

++سایه ی جنگ هم که دستش درد نکنه روحانی برداشت از سرمون، تهدیدهای مکرر عربستان پیزوری هم بخاطر سیاست های دولت قبله!!!

+++البته خب جنگی هم بشه امثال ماها که خشونت طلبیم میریم جلوی دشمن می ایستیم، که طرفداران صلح و آشتی، یه وقت خون نبینن چندششون بشه!

++++ برای یمن، بحرین و سوریه دعا کنیم...

نظرات (۸)

  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • بمیرم برای دل امام عصر...بمیرم برای دل نائبش...

    خداروشکر که قیامتی هست....

     

    چقدر تکرار تاریخ تلخه....

    چه کردند با علی...

    یاعلی..............

    پاسخ:
    خدا ظهور آقامون رو برسونه ان  شاءالله... :(
  • آب‌گینه موسوی
  • اِع! نظرات بسته بود که!

    از دستِ تو!

     

    اگه یک صدم از این تخلّفات به ضررِ اون‌ها بود، چه می‌کردن؟! 

    پاسخ:
    به درخواست بزرگواری باز کردم درگاهشو :[]
    بعدم اونموقع واقعا اعصاب نداشتم، کافی بود یکی بیاد یه چیز تند بگه دیگه هیچ، رگ سیدیم بالا می زد...

    هشتاد و هشت نشون دادن چه کردن...
  • دچـــــ ــــــار
  • رگ سیدی ؟ (CD) ?
    پاسخ:
    از همون رگ هایی که همسر جنابعالی هم احتمالا دارن :/
  • میثم علی زلفی
  • منافق را نباید کشت باید رسواکرد
    پاسخ:
    باید جوید!
  • الـ ه ـام 8 عـظـیـمـی
  • انقدر دلم خونه که حد نداره... عین حرفاتو و خیلی حرفای دیگه رو صدبار با دوستانم درددل کردیم.. فقط خدا عاقبتمونو به خیر کنه... که اینا شدن سرپرست ما... هعی...
    پاسخ:
    وای سلام الهام جونم! :)
    خوبی؟
    شاید باورت نشه ولی یه جور عجیبی خوشحال شدم کامنتتو خوندم :)))

    هوم... خدا رحم کنه... :(
    نان به نرخ روز خور! و حتا بدتر از اون!
    غصه ی این نمایش بزرگ فریب و آدم هایی که انگار متوجه نیستن و شادی می کنن دیوونه م می کنه!
    پاسخ:
    :(
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • سلام سادات بانو.

    طاعات و عبادات مقبول...

    خوبی؟

    پست جدید نمیذاری؟

    پاسخ:
    سلام عزیزم...
    همچنین از تو...
    الحمدلله...
    راستش حس نوشتنم نیست خیلی... :(
    روحانی را پیروز انتخابات نمی دانم. او فقط با ترفندهای ناصواب و تخلفات سازمان یافته رأی رقیبش را دزدید. من او را هرگز رئیس جمهور خود نمی دانم.
    پاسخ:
    در کل من با ادبیات پیروزی و شکست برای شخص منتخب و غیرمنتخب مشکل دارم...
    واقعا اگر قرار باشه پیروزی و شکستی باشه در عرصه ی اخلاق و خدمته...
    معتقدم ایشون چند بذر ناسالم کاشت و از اون ها رای بسیاری بالایی آورد مثل هراسی که به نا حق از دگماتیزم رقیب و طرفدارانش ایجاد کرد، یا جا انداختن این مساله که رای دادن به رییسی بازگشت به عقب هست، یا اینکه چهارسال کاشته حالا چهارسال وقت میخواهد برای درو، یا اینکه سایه ی جنگ را برداشته و...
    تخلفاتشان هم که شاهکار بود، اگرچه به میزانی نبود که رای برگردد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی