رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

خودت گفتی اجابتم می کنی...

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۲ ب.ظ

خدایا!

ببین!

جلوی همه دارم فریاااااااد میکشم...

خودت مگر نگفتی مضطر را اجابت می کنی؟

می بینی حالا؟!

به اضطرار رسیده ام، اضطرار...

اجابتم کن،

که خوانده ام خدایی را که 

یجیب المضطر اذا دعاه...

اجابتم کن،

خدای همیشه مواظب من!

 

پ.ن: 

اصلا امکان دارد شب شهادت امام رضا علیه السلام باشد و آدم هوس زیارت مشهد مثل خوره به جانش نیفتد؟

شب آخر صفر دعا بفرمایید برای بنده...

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۹/۲۰
  • ۴۴۹ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۶)

  • آب‌گینه موسوی
  • عزیزم...
    اِن شاءلله فردا مشرّف می شوم و دعاگویت خواهم بود.
    پاسخ:
    خوش به حالت...
    سلام منو خیلییییییییی برسون، بگو برادر زاده عمو رو فراموش نمی کنه...
  • آب‌گینه موسوی
  • چشم.
    پاسخ:
    مچکرممممممم:-*
  • چشم به راهم ...
  • حرررررررررررررم :((

    مضطر شده ایم و اضطرار نیست بعله:| (  یه شعر بود با این ریتم :))  )
    پاسخ:
    بالاخره مضطر شدین یا نشدین؟!!! :))

    یا امام رضا...
    حال ما دنیا نشینان بی تو اصلا خوب نیست
    .
    .
    .
    خوب میدانی که اوضاع دلم مطلوب نیست...

    ان شالله به زودی یه زیارت قسمتتون بشه ، تا از اضطرار در بیاید...
    پاسخ:
    ممنونم از دعای خوبتون...
    یه وقتایی بود که هروقت مضطر می شدم می دویدم پیش عمورضام زار زار گریه میکردم حالم کلی بهتر می شد بر می گشتم...
    الان که بماند ازش کلی خجالت می کشم که یه مدت فقط موقع اضطرار هام رفتم، اصلا توفیق همون هم پیدا نمی کنم... :((
  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    حلول ماه ربیع بر شما مبارک
    عزاداریهاتون هم قبول ان شاالله
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    ممنون. بر شما هم با برکت باشه ان شاءالله، عزاداری های شما هم قبول و عاقبت شما هم بخیر...
  • حسین (علیه السلام ) آرام جانم
  • سلام سادات بانو....

    رفتی مشهد سلام ما رو هم به آقا برسان...

    روز آخری یهو قرار شد بمونیم رفتیم حرم و من به امید زیارت دوباره از آقا خداحافظی نکردم و بعد از حرم  یهو قرار شد به بازگشت...

    دلم خیلی واموند..

    به امام رضای همیشه مهربان بگو که دلتنگم...

    پاسخ:
    سلام عزیزم...
    چشم... ان شاءالله به یادت خواهم بود...
    دعا کن توفیقشو بم بدن...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی