رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

خودم خودمو یادم رفت!

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ب.ظ

خانم های عزیز!

خب چرا شاکی می شید که شوهرتون یادش می ره روز تولدتون رو،

یا یادش می ره کادو و گل بگیره؟

من امروز، دیدم کسی از خانواده به من کادوی تولد و گل نداد،

گفتم دارم می رم خونه، خودم واسه خودم گل بخرم.

سر خیابون اینو به خودم گفتم و سر کوچه هم گل فروشی بود.

اما می دونید چی شد؟!

یادم رفت واسه خودم گل بخرم!!!

الآن سؤالی دارم:

باید از خودم به کی شکایت کنم دقیقا؟!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۴/۰۶
  • ۵۲۶ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۵)

  • الـ ه ـام .ع
  • :))
    باز هم تبریک
    پاسخ:
    :-)
    ممنونم.
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
    ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
  • خلیل صادقی
  • سلام
    خوبید؟
    چطور اون بالا وب قبلیتون رو اوردین؟

    پاسخ:
    سلام علیکم.
    ممنون.
    توی بخش مدیریت، قسمت انتشار، قسمت صفحه های مستقل و منوساز، میتونید با هر آدرسی، یک منو درست کنید که وقتی روش کلیک میشه بره به اون آدرس.
  • خلیل صادقی
  • سلام
    نفهمیدم باید کجا دقیق کپی کنم ادرس رو

    محترق الزهرا یعنی کسی که از غم بی بی دوعالم سوخته است و اتش گرفته است انشالله

    پاسخ:
    علیکم السلام
    قسمت مدیریت وبلاگ --> انتشار --> صفحات مستقل و منوساز --> منوساز --> ایجاد پیوند جدید
  • خلیل صادقی
  • سلام
    التماس دعا
    پاسخ:
    علیکم السلام!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی