رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

خیر از آن توست، و من به آن فقیر...

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ب.ظ

+ عرفتُ اللهَ بفَسخِ العزائِم...

++ خدایا شکر و حمد از آن توست...

+++ ربِّ إنّی لما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ...

++++ بعد از یک سال، تازه حس می کنم حالم خوب است...

+++++ خدایا! تو هم خیر مطلقی، هم مهربانی و خیرخواه، هم عالم به راه های رسیدن به خیری، و هم قادر به رساندن مخلوقاتت به خیر... پس من دانی جاهل و ضعیف، چرا اعتماد نکنم به چون تویی؟!

++++++ نگاهت را حس می کنم، خدا! ممنونم که نمی گذاری پلید تر و خوار تر شوم...

+++++++ وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ یُرْسِلَ الرِّیَاحَ مُبَشِّرَاتٍ وَلِیُذِیقَکُمْ مِنْ رَحْمَتِهِ وَلِتَجْرِیَ الْفُلْکُ بِأَمْرِهِ وَلِتَبْتَغُوا مِنْ فَضْلِهِ وَلَعَلَّکُمْ تَشْکُرُونَ * وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مِنْ قَبْلِکَ رُسُلًا إِلَىٰ قَوْمِهِمْ فَجَاءُوهُمْ بِالْبَیِّنَاتِ فَانْتَقَمْنَا مِنَ الَّذِینَ أَجْرَمُوا ۖ وَکَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ * اللَّهُ الَّذِی یُرْسِلُ الرِّیَاحَ فَتُثِیرُ سَحَابًا فَیَبْسُطُهُ فِی السَّمَاءِ کَیْفَ یَشَاءُ وَیَجْعَلُهُ کِسَفًا فَتَرَى الْوَدْقَ یَخْرُجُ مِنْ خِلَالِهِ ۖ فَإِذَا أَصَابَ بِهِ مَنْ یَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ إِذَا هُمْ یَسْتَبْشِرُونَ * وَإِنْ کَانُوا مِنْ قَبْلِ أَنْ یُنَزَّلَ عَلَیْهِمْ مِنْ قَبْلِهِ لَمُبْلِسِینَ * فَانْظُرْ إِلَىٰ آثَارِ رَحْمَتِ اللَّهِ کَیْفَ یُحْیِی الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا ۚ إِنَّ ذَٰلِکَ لَمُحْیِی الْمَوْتَىٰ ۖ وَهُوَ عَلَىٰ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ [سوره الروم 46 - 50]

++++++++ الان جناب دچار میان میگن که اگه چندتا دیگه ادامه پیدا میکرد، کل خط می شد +! :))

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۰۱
  • ۵۷۸ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۸)

چقدر دقیق و عمیق است درس خداشناسی علی علیه السلام.


سرافراز باشید و سرشار از نگاه حق.
پاسخ:
بسیار... بسیار... بسیار...

ممنون و به همچنین...
  • دچــ ــــار
  • الرِّیَاحَ مُبَشِّرَاتم آرزوست :)
    پاسخ:
    دلم به آینده روشنه... :)
  • دچــ ــــار
  • +++++++++ چه پست پر انرژی و خوشحالی بود :)
    پاسخ:
    ++++++++++ بله بله :)
  • مجله ویترینو
  • سپاسگزاریم ...
    پاسخ:
    سلامت باشید! :[]
  • چشم به راهم ...
  • خدا را شکر... همیشه خوب باشید
    پاسخ:
    ممنون... :)
  • آب‌گینه موسوی
  • من چه سبزم امروز...

    الحمدللّه عزیزم...
    پاسخ:
    الحمدلله علی کل حال... :)
  • تبارک منصوری
  • هووووووووم...اینم در راستای اون مقاله برگزیده است...کاملا مشخصه که ذوق زده ای! ^_^
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخ
    دیوونه ای تو، دیوونه! :))
    نه به جون تو اون خیلی ذوق نداشت...
    این چیز دیگه بود ماجراش :)))))))
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • الحمدلله...
    پاسخ:
    الحمدلله رب العالمین.. :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی