رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

دست گرمی

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۹ ب.ظ

مادرم داره تند تند نماز نافله میخونه. بعد نماز:

- مادر جان خودت به بچه ها میگی، بعد خودت ذکرهاتو تو راه میگی!

- نماز دست گرمی بود!

هر هر می خندم از دست این کلمه ش... :)))

عاشقتم مامان... :*

 

+ آمارگیر وبلاگ خراب شده از صبح زود تاحالا ثبت نکرده آمار، و من دارم خل میشم! :(

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۳/۱۰
  • ۴۳۰ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۳)

  • وحید بهرامی
  • خدا مادران را حفظ کند :)
    پاسخ:
    الهی آمین...
  • دچــ ــــار
  • اولش فکر کردم دست گرمی رو درمورد پست گفتین:)
  • چشم به راهم ...
  • شخص خاصی باید بیاد؟؟؟ خل شدن نداره که :|
    پاسخ:
    چرا، داره... :/
    برای من داره... :[]
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی