رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

دلم برات تنگ میشه بابای مهربون!

چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ب.ظ

بعد از سه روز نبودن در خانه ی بی بخاری، برگردی ببینی از 10 فنچی که در خانه بوده، که تو قصد کرده بودی بجز مادر و پدر اصلی(یا همان فنچول و فینگیل معروف) همه را فورا رد کنی، فقط چهار فنچ زنده اند و شش فنچ دیگر از سرما و یا شاید کمی هم گرسنگی مرده اند. همه جا را بگردی تا جنازه هایشان را پیدا کنی اما همه را پیدا کنی بجز عزیزترینشان که برایت آواز می خواند و از دیدن زیبایی اش دلت آب می شد و بامزه بودنش هم نمیگذاشت از دست شیطنت ها و حتی زن دوم گرفتنش خسته شوی... همان فنچول را میگویم که هرچقدر در اینترنت سرچ کردی، آواز هیچ فنچی را به قشنگی آوازش پیدا نکردی... همان که حاضر نبودی بفروشی اش... و الآن دو زنش زنده اند با یک پسر و یک دختر دیگرش... حتی فنچ سفیدی که نرگس ماه ها منتظر بود تا به دنیا بیاید هم مرده...

 

دلم برایت تنگ می شود بابای مهربان خانه ی من...

 

پ.ن: الآن فقط نگران جنازه ی فنچولم که پیدا بشه. هرچی میگردم پیدا نمیکنم.

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۸/۱۳
  • ۴۲۶ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۵)

  • کمی خلوت گزیده!
  • دلم برای بابای خونه تنگ شده... :'(
    جای آوازش خالیه توی خونه...
    پسرش هم بلد نیست درست اداش رو در بیاره...
    هنوز هم جنازه اش رو پیدا نکردم. با اینکه تقریبا همه ی خونه رو یه دور تمیز کردم و در حین تمیز کاری گشتم... اما نیست که نیست... :(
    در حال حاضر با بیرحمی تمام اون چهار تا رو زندانی کردم تا اینکه ردشون کنم برن...
    به سرم میزنه آزادشون کنم، اما میدونم آزاد کردنشون همانا، و منفجر شدن مجدد خونه ام که دیگه توانایی هی تمیز کردنش رو ندارم، همانا...
    پاسخ:
    در زندگی شهری، باید زجر کشید...
    زجر اینکه دوست داشته باشی پرنده و شتر داشته باشی، اما یک حیاط پر از درخت و سرپوشیده هم نداشته باشی که بتوانی قناری و بلبل و سره و فنچ توت فرنگی و فنچ زبرا نگه داری... هم زندگیشان را بکنند هم مال خودت باشند...
    وای چه بد شد، فنچ های طفلی...
    ممکنه باباهه از خونه بیرون رفته باشه؟
    اگه واقعا مرده باشه که قاعدتا بعد چند روز باید بوی بدی بده و می تونی جاش رو پیدا کنی...

    هعی روزگار...
    پاسخ:
    نه بیرون نرفته. چون همه جا بسته بود.
    من کل خونه رو ریختم بیرون تقریبا برای تمیزکاری. اما پیدا نشد.
    عزیزم فکر کردی اینا اصلا گوشت در بدن دارن که بخواد بو بگیره؟! کلا استخون و پرن!
    هرچی هم باشه قبل بو گرفتن خشک میشه.
    وای غمم گرفت
    روحش شادباشه
    ایشالله پیکر پاکش یافت بشه
    پاسخ:
    اون که کلا شاد و مشنگ بود! احتمالا روحشم الآن داره آواز میخونه!
    پیکرش اما متاسفانه نجسه! و من بخاطر همین ناراحتم. خوب نیست چیز نجس توی خونه بمونه.
    یعنی جون دادن حیوانات هم مثل جون دادن ما آدماست...؟

    یعنی اونا هم ملک و الموت رو میبینن...؟

    یعنی اونا هم مثل آدما با توجه به اعمالشون سخت و یا راحت جون میدن...؟

    اونا هم سوال و پرسش شب اول قبر دارن...؟

    و...

    راستی برای حیوانات هم میشه دعا کرد؟
    مثلا بگیم
    روح فنچول شاد
    یا
    با سگ اصحاب کهف محشور باشه...
    پاسخ:
    والا من تا حالا حیوون نبودم!
    اگرم بودم تا حالا نمردم که بدونم چجوریه؟
    باید از اونایی که تجربه دارن پرسید! :)))

    ولی حالا دعا ضرر نداره! اون سگه رو خوب اومدین :)))

    حالا جدی دعا کنید جنازه اش پیدا بشه! حس بدی دارم که تو خونه بمونه!
    شایدم ملائک بردنش پیش سگ اصحاب کهف که من جنازه اش رو می بینم غصه نخورم!
    گرچه که ما همه حیوان هستیم
    از فصل ناطقش...
    ولی بنده قصد جسارت نداشتم...

    پاسخ:
    نه بابا چه جسارتی جناب؟!
    شوخی کردم من.
    ولی واقعا برای خودم هم سواله اون ها.
    مثلا تا جایی که بهش رسیدم رفتار حیوانت هم صنف حتی با هم فرق داره. بعضی هاشون مهربونترن، بعضی هاشون خشن ترند. اما اینکه این ها در چه حد ارادیه، و اینکه مسئولیتی دارن یا هیییییچ مسئولیتی ندارن یا اینکه محشور میشن یا نه نمی دونم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی