رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

عمه ی کریمه ام!

عموی رئوفم!

دلم را خودتان دست بگیرید...

فقط همین...

 


پ.ن: این پیام را در گروهی تلگرامی دریافت کردم، دلم نیامد نگذارمش:

 

تمام عروسک های دنیا بی مادر می شدند

اگر
دختر ها نبودند...

روز دختر به همه گل دخترا مبارک...

 

شعرنوشت:

یار با ماست چه حاجت که زیادت طلبیم

دولت صحبت آن مونس جان ما را بس

 

از در خویش خدا را به بهشتم مفرست

که در کوی تو از کون و مکان ما را بس...

نظرات (۲)

زیبابود... متشکرم:)))
پاسخ:
بلی... دست مادح و شاعر درد نکند:)))
سلام علیکم
مبارک باشد!
پاسخ:
علیکم السلام.
همچنین این ایام بر شما.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی