رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

رؤیای حرم...

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷ ق.ظ

دلم تنگ شده...

برای هوای صبح گاهش...

برای آبی زیبای آسمان به وقت طلوع، پشت طلایی هایش...

برای شعفی که هرباره موقع صدای معروف دم طلوع در دلم ایجاد می شود...

برای برق زیبای ایوانش به وقت شب...

برای رفتن و پایین پایش افتادن و مثل مادر مرده ها زاری کردن...

برای نگاه کردن به گنبد و درد دل کردن و اشک ریختن...

برای لوس کردن های برادرزاده و عمویی...

برای معجزه خواستن ها...

برای یک زیارت جامعه خواندن در رواق...

دلم تنگ شده و پر از بغض، عمو جان!

برای شما و مهربانی تان...

برای وقتی که با دست های گرم تان اشک از گونه ام پاک می کنید، و من باز هم اشک می ریزم و شما باز هم غصه می خورید و اشک هایم را پاک می کنید...

به خودم باشد حالا حالا ها نمی توانم بیایم... به دنبالم بفرستید برای آمدن...

شعر نوشت: 

خدا را شکر اگر امروز غم هست

حرم هست و حرم هست و حرم هست

خودت گفتی به من امکان ندارد

دل سادات در ایران بگیرد

(سیده تکتم حسینی)

شاید بیربط نوشت: اصلا می خوابم تا خوابی که دوست دارم ببینم... و عجیب اینجور وقت ها تنوع خواب هایم درمورد یک موضوع بالا می رود...

بعداً نوشت: چند دقیقه ای بعد از انتشار این مطلب، دو دختر همسایه ی پایینی، چند بسته نبات سوغات مشهد به دست، در زدند... ممنونم عمو جان... ممنونم...

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۲۷
  • ۳۳۲ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۳)

دل من هم مدت هاست بد جوری هوای حرم کرده 
دل است دیگر نمیفهمد باید طلبیده شود
پاسخ:
گاهی شوق زیارت مقدمه ی طلبیده شدنه...
البته من همیشه میگم ما هم باید بطلبیم... کمتر پیش میاد ما اراده کنیم و دست رد بزنن اون بزرگواران...
البته گاهی شرایط طوری نیست بشه اراده کرد... مثل الان من..
  • آب‌گینه موسوی
  • عزیزم! من دعاگویت بودم.
    پاسخ:
    ممنونم...
    دقیقا این چند وقته چند نفر از دوستانم مشهد بودن و از جانبم زیارت کردن...
    ولی دلِ چشم و دلم تنگ شده... :'(
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • باورت میشه منم دلم خیلی حرم میخواد؟

    این سفر اصن نفهمیدیم چیشد،به واسطه ی اتفاقی که برامون افتاد.

    باورت میشه من حتی نتونستم یه زیارتنامه رو به طور کامل بخونم؟

    فقط دیدن روضه منوره از چن متر اونورتر برام عزیزترین لحظه بود...

    که توی هون لحظه ها بیاد همه رفقا بودم.

    کاش شما بری یه سلام خاصه از طرف من روسیاه به آقا بدی...

    دلم گرفته .....

     

    اللهم ارزقنا حرم...

    حرم....

     

    پاسخ:
    عخییییی...
    ان شاءالله زودتر نصیبت بشه...
    دعا کن من برم، به روی چشم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی