رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

سخت و جانکاه...

جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۳۱ ب.ظ

+ الان کاری ندارم که می گویند تجمع مردم، مزاحم امدادرسانی شده، فقط می خواهم بگویم به هیچ وجه نمی توانم بفهمم چطور یک آدم  می تواند بایستد و فیلم و عکس بدبخت شدن و کشته شدن دیگران را بگیرد... که وقتی به دیگران می رسد، چیزهای جذاب داشته باشد... :/

نظرات (۱۱)

  • مجله ویترینو
  • بهترین جمله ممکن ، برای بی فرهنگی و گوسفند بودن مردمانمان ...
    پلاسکو فرو ریخت و این بارِ روی دوشش را آوار کرد بر روی عده‌ای قهرمان فداکار بی‌نام و نشان، نه بر روی عده‌ای با نام و نشان بی‌خیال و نه روی مردمانی که فیلم‌هایشان مهم‌تر از قهرمان‌هایشان بود ...

    پاسخ:
    :(
  • دچــ ــــار
  • آتش نشانی که دوست داشت مدافع حرم شود

    🔹 برای تیتراژ دوباره گوش کن دنبال لباس آتش نشانی بودیم، از طریق یه نفر یه آتش نشان بهم معرفی شد و رفتم دم ایستگاه ازش بگیرم، وقتی فهمید کار برا بسیجه بهم گیر داد که اگه آشنا دارم بفرستمش سوریه، دوست داشت شهید شه!

    🔸امروز اولین نفری که شهادتش مشخص شده، همون کسیه که عاشق شهادت بود، شهید بهنام میرزاخانی

    #حمید_مرواندى، تهیه کننده برنامه دوباره گوش کن
    📷 goo.gl/ZMErmN
    @Farsna
    پاسخ:
    .......
    فقط دعا می‌کنیم که معجزه‌ای اتفاق بیفتد.
    پاسخ:
    الهی آمین...
    هووووف...
    پاسخ:
    :(
    این حادثه نشان داد که تهران آمادگی حوادث این چنینی را ندارد...
    پاسخ:
    تهران و تهرانی ها!
  • میثم علی زلفی
  • خداوند با شهدا محشورشان کند
    پاسخ:
    ان شاءلله...
    سلام علیکم
    حق است سخن ...

    از پایان نامه بگید (لبخند)

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    علیکم السلام.
    .... :(

    همچنین.
    ببخشید فکر کردم چهارشنبه گذشته بود
    الان مجدد دیدم
    پاسخ:
    بله، ان شاءلله بعد از جلسه ی دفاع میگذارم چطور شد...
    دچار کمبود عقل هستیم متاسفانه :(
    عاطفه هاشون مرده
    پاسخ:
    کمبود عقل، انسانیت و عاطفه... :(((
    تنها کاری که به عنوان یه معلم ازم بر میومد این بود که به 86 نفر از دانش آموزانم بگم که وقتی چنین حادثه ای رخ میده در نزدیکی شون برخورد خودشون و خانواده هاشون چظور باید باشه. شاید مفید ترین کار همین باشه که نسل اینده رو جوری تربیت کنیم که گوسفند نباشن!
    سلفی گرفتن از درد کشیدن و عذاب یک انسان چیزی جز تاسف نمیتونم براشون داشته باشم....
    پاسخ:
    چقدر کار خوبی کردی...
    اوهوم... :(
  • محترَق الزهرا ( سلام الله علیها )
  • سلام
    لاشخور هستند !
    پاسخ:
    علیکم السلام...
    باز لاشخور غذا میخوره اینجوری... نخوره میمیره...
    اینا هیچی بشونم نمیماسه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی