رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

ششمین دوره ی طرح آموزشی فرهنگی «سِمات»

شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷ ق.ظ

موسسه کوثر نور علوی در نظر دارد فصل پاییز امسال، با حضور کارشناسان و اساتید برجسته دوره‌های آموزشی متنوع و گوناگون برگزار کند.
 
محورها و عناوین اصلی دوره‌های آموزشی کوثر نور که از اوایل مهرماه آغاز شده و تا روزهای آخر آذرماه ادامه خواهد داشت، شامل مهدویت و دکترین ظهور، مدیریت استراتژیک، فن بیان، مدیریت زمان، همسرداری و ازدواج، آموزش زبان عبری، صهیونیسم‌شناسی، جریان‌شناسی فکری معاصر جهان اسلام، روش تحقیق، روش پیگیری و تحقق آرزوها، جهانگردی کم‌هزینه، نویسندگی خلاق، مبانی نظری و الگوهای اولیه در معماری شهر اسلامی، سبک زندگی ایرانی‌ـ‌اسلامی خواهد بود.

  دوره ی ششم طرح سمات

همچنین حافظه برتر بر مبنای مدیریت زمان و نقشه حافظه تصویری، مقدمات تربیت با پدری 15 ساله، چگونه خوب باشیم، چگونه از فضای مجازی لذت ببریم، مقدمات رشد براساس تیپولوژی شخصیت مادر، خودشناسی و گزینش خویشتن براساس 40 سوال در مشاوره گروهی، لبنان و سوریه، آینده پژوهی؛ ترندها و نحوه مواجهه، مباحث قرآنی، اخلاق، دفاع مقدس، دیپلماسی عمومی، آموزش‌های تخصصی کار تشکیلاتی، استکبار ستیزی، خانواده و انتخابات از دیگر محورها و عناوین دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی پاییزه خواهد بود.

 

برای کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت نام به سایت مؤسسه مراجعه فرمائید.

 

التماس دعا- یا علی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی