رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

شیر فهم شده ام، اساسی...

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ب.ظ

این روز ها خیلی خوب می فهمم چرا اسلام از تنها بودن و تنها ماندن منع کرده...خوووووب...

یعنی شیرفهم شده ام اساسی...

منِ بمب انرژی، شده ام یک دختر خوابالوی بی حوصله.

 

شما هم اگر در اثر تنهایی، از دیدن یک برنامه ی جدید در لیست برنامه های قابل ارتقاء گوشی تان خوشحال می شدید، شیر فهم می شدید،اساسی...

  

برایم دعا کنید...دعا...دعا...دعا...

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۴/۰۲
  • ۴۸۷ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۴)

خدایا برس به داد دلهایِ تنهایِ پریشان...



  • الـ ه ـام .ع
  • کلاً آدمها تنهایی را شیر فهمند...
    و نشان دادن اینکه تنها نیستند را... حرفه ای بازی میکنند..
    خلوت گزیده را به تماشه چه حاجت است ...


    به عبارت دیگر :

    مرا که دانه اشک است، دانه لازم نیست

    به ناله انس گرفتم، ترانه لازم نیست


    ز اشک دیده به خاک خرابه بنوشتم

    به طفل خانه بدوش آشیانه لازم نیست


    نشان آبله و سنگ و کعب نی کافیست

    دگر به لالة رویم نشانه لازم نیست


    به سنگ قبر من بی‌گناه بنویسید

    اسیر سلسله را تازیانه لازم نیست


    عدو بهانه گرفت و زد به او گفتم:

    بزن مرا که یتیمم، بهانه لازم نیست


    مرا ز ملک جهان گوشه خرابه بس است

    به بلبلی که اسیر است لانه لازم نیست


    محبتت خجلم کرده، عمه دست بدار

    برای زلف بخون شسته، شنه لازم نیست


    به کودکی که چراغ شبش سر پدر است
    دگر چراغ به بزم شبانه لازم نیست


    وجود سوزد از این شعله تا ابد «میثم»
    سرودن غم آن نازدانه لازم نیست


    پاسخ:
    بسیار زیبا بود.
    ممنون.
    خدا خیرتون بده.
    ان شاءالله خدا قلمتون رو برای اسلام روان کنه.
    از حضورتون در کربلای یک ممنون.. .
    پاسخ:
    سلامت باشید.شما هم خوش اومدید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی