رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

صدام کن آقا...

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹ ق.ظ

سلام به همه

در اینستاگرام برخوردم به یک کلیپ از آقای مطیعی، بسیار زیبا بود، سرچ کردم، کاملش رو پیدا کردم، گفتم برای دوستانم هم بذارم لذت ببرن...

+ صد البته اینکه من تقریبا فقط به مداحی های ایشون و نهایتا یکی دو نفر دیگه از مادحین هیات میثاق و گمنام گوش میدم، هییییچ ربطی به جو های بعد از عید فطر نداره! قبلا هم بارها صداشونو گذاشته بودم و گفته بودم جزء محدود، و بسیار محدود مادحینی هست که من پاش حرص نمی خورم و خیالم از اونچه می شنوم نه تنها راحته، بلکه حس می کنم باعث رشدم میشه برخی اشعار انتخابیش...

++ هعیییییی... من همچنان التماس دعا دارم...

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۴/۲۰
  • ۴۵۱ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۶)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

پاسخ:
درود بر کوروش کبیر!

ببخشید اینا گوسفندن؟!!!
من فقط بیضی هایی می بینم که چهار تا دست و پا داره!
سلام علیکم
خدا خیرتان دهد!
همچنان دعاگوییم.
ان شاء الله این روزها دوچندان برایتان مبارک باشد!
پاسخ:
علیکم السلام و رحمة الله
سلامت باشید
همچنان ممنون...
ان شاءلله، اگرچه ما به یک چندانش هم راضی هستیم، ولی آنچه نیست در زندگانی من، بخصوص این روزها، برکت است... لااقل خودم اینطور حس می کنم...
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • سلام سادات بانو...

    حال دلت خوش ان شاءالله.

    دمت گرم رفیق جان :)

    خیلی خوب بود...خیلی...

    پاسخ:
    سلام عزیز دلم...
    ممنونم...
    سلامت باشی با وفا... (راستی من اگر نمیام، بی توفیقی از منه... کلا وبلاگ خونم پایین اومده)

    هوم... نفسشان گرم...
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • قربون شما :)

    شما همه جوره عزیزی....

    پاسخ:
    :***
  • میثم علی زلفی
  • امتحان موسی در زندان رفتن نیست!!
    امیدوارم خدا شما رو در این آزمایش سربلند کنه و به درجات عالی برسونه
    پاسخ:
    ان  شاءالله...
  • بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل
  • صل الله علیک یا اباعبدالله

    زمان بر امتحان من و تو می‌گردد تا ببیند که چون «صدای هل من ناصر» امام عشق برخیزد چه می‌کنیم...

    گذر تک تک این ثانیه های عمرم

    به قدیمی شدن نوکریت می ارزد

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی