رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

طبیب توجه و حَبِّ محبت...

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵ ب.ظ

آقایون محترم!

وقتی مادرتون/خواهرتون/خانمتون/دخترتون از دردی که در بدن داره، شکایت میکنه، ارجاعش ندید به قرص خوردن و دکتر رفتن...

خودش به مخش قد میده قرص بخوره یا دکتر بره!

مطمئن باشید هدف دیگه ای داره از این گفتن و ناله و شکایت کردن...

+ حالا آقایونی که به قرص و دکتر ارجاع میدن خوبن، اونایی که تازه شاکی میشن که چرا هی میگی خیلییییی باحالن!

++ بعضا وقتی میگی من الکی قرص نمیخورم، میگن پس نگو درد دارم! اینجاست که منطقا مجبوری ساکت شی! :/

+++ ای داد... به داد دل ما کس نرسید / از بس که بلند بود داد دل ما...

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۳/۱۲
  • ۴۹۵ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۷)

  • میثم علی زلفی
  • ظاهرا زیاد حرف روانشناسها رو جدی گرفتید
    اگر جای تمام این عبارت ها خانوم ها رو بگذارید باز درست است.
    بیان درد ها چه از طرف خانم چه آقا همیشه در بردارنده پیام نیاز به مشاوره نیست. بلکه خیلی وقت ها برای تخلیه و ابراز عواطف است
    پاسخ:
    من کاری به روان شناس ها ندارم و اصلا از دیدشون نسبت به آدم ها و تجزیه تحلیل های بی مزه شون زیاد خوشم نمیاد.
    این چند خط بیان تجربه ای شخصی، و احیانا تجربه ای جمعی، بود، که ابدا هم منکر برعکس قضیه نیست. ممکنه برعکسش هم باشه. تا حالا مرد نبودم ببینم چه حسی داره :)
    بر فرض این که عبارت آخرتون هم درست باشه، میشه گفت به طور معمول این توجه و ابراز عاطفه در مقابل دردهای دیگران وجود داره، اما  به طور معمول آقایون کمتر متوجه این هستند که وقتی شخصی براشون بیان درد می کنه، توجه و عطوفت به خرج بدن.
    ضمن اینکه این نیاز به مورد توجه قرار گرفتن رو قبول ندارم در دو طرف به یک میزان باشه.
    سلام علیکم
    چشم
    پاسخ:
    علیکم السلام.
    خدا خیر کثیر بهتون بده...
  • چشم به راهم ...
  • باید خیلی ریز هدفشان را بیان کنند خانم ها و الا اقایان نمیفهمند :/
    پاسخ:
    خسته نباشن واقعا!
    استیکرِ چپ چپ نگاه کردن!
  • الـ ه ـام .ع
  • :)))))))))))

    والا! قطعا هدف دیگه ای دارن!
    پاسخ:
    :)))
  • آب‌گینه موسوی
  • والّاه! :دی

     

    چه عنوانِ قشنگی!

    پاسخ:
    :))

    ممنون :*
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • هیییع...
    پاسخ:
    ://
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • صحبت به جایی بود! گل گفتید.

    با وجود همه محبّت و علاقه ای که بین زوجین هست ولی این مسئله گاهی پیش میاد. بعدش عواقب خطرناکی داره ولی. مثل این که سکوت رو به حرف زدن ترجیح بدی.
    پاسخ:
    به به... خوش اومدین پلک شیشه ای عزیز...
    اوهوم...
    این چیزای به نظر کوچیک یه ذره یه ذره جمع میشه یه جایی مشکل ایجاد میکنه...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی