رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

عنوان ندارم!

جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸ ب.ظ

- می خوام این اربعین رو به نیابت امام زمانم برم زیارت...

من: پس خودت چی؟ خودت کم نیاز نداری اون دنیا به ثوابش...

- اگر هم تکاملی برای آدم باشه، توی ذوب شدن در ولایت امامه...

من:  :|


+ حس می کنم خیلی نامردیم در حق امام مظلوممون...

++ بلا دور نیست... بخصوص با این همه فساد... خیلی استغفار کنیم و صدقه زیاد بگذاریم که هم بلا رو دور می کنه، هم اگر بلایی بیاد بر سرمون، دستمون خیلی خالی نیست...

+++ کربلا...

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۰۸
  • ۴۶۴ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۷)

  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • سلام..

    واقعن هم امام عصر ما بین ماها غریب و مظلوم هست...

    چه زیارتی بوده اون زیارتی که به نیابت از امام باشه..ثوابی چند برابر و برکاتی بی نظیر ...

     

    آه کربلا...................

     

    امان از غزل های حافظ [گریه]

    به یاد یار و دیار آن چنان بگریم زار
    که از جهان ره و رسم سفر براندازم

    من از دیار حبیبم نه از بلاد غریب
    مهیمنا به رفیقان خود رسان بازم

     

     

    پاسخ:
    سلام...
    :(
    ازش قبول باشه...

    آه...

    ...
    من زخم خوردم، صبر کردم، دیر کردم 
    من با حسین از کربلا شبگیر کردم...
    پاسخ:
    ...
    خیلی غافلیم ...




    سلام علیکم
    عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    ...
    علیکم  السلام
    ممنون
  • دچــ ــــار
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    هوای منزل یار آب زندگانی ماست ...
    + ** حس خوبی بهتون داده آقای حافظ شیرازی:)
    پاسخ:
    ...
    + بله...
    ببخشید من غلط تایپی گرفتم اونی که ستاره شده...
  • آب‌گینه موسوی
  • اِن‌شاءللّه این اربعین در رکابِ امام مشرّف شویم!

     

    تفأّلت مبارک! :)

    پاسخ:
    ان شاءلله... ان شاءلله...

    تفألم مبارک :))
  • دچــ ــــار
  • خب میگفتید اصلاح میکردم :) کلی فکر کردم که چی بوده نظرم که اینجوری سانسور شده!!
    پاسخ:
    مهم نیست...
  • مجله ویترینو
  • انشالله به زیارت هم برین و نایبه الزیارت ما رو هم بکنین ...
    پاسخ:
    همچنین!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی