رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

فدای سرت، سر که قابل ندارد...

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲ ب.ظ

یک دنیا روضه دارد عکس تو و این حرامی و آن خنجرش، خصوص که خیمه ای باشد و آسمان نارنجی غروب داشته باشد و دود گرفته باشدش... خصوص که تو هم اینطور از دنیا بریده به دنیا نگاه کنی...
 
در قهقه ی مستانه ات، چه دیدی شهید؟!
راستش را بگو...


داغ شهید حججی هنوز خنک نشده بود،  که فاجعه ی میرزا اولنگ را شنیدم... 

چطور می توانیم زنده باشیم، نمیدانم... 

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۵/۱۹
  • ۵۸۴ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۳)

نگاهش، فقط نگاهش ...
پاسخ:
دقیقا...
  • دُچــــ ــــار
  • دیروزم سینمایی «مزارشریف» رو دیدم ... و برای اولین بار بعد از فتوای رهبر... با صدای بلند بر کسی لعنت فرستادم که اساس چنین انحراف و بلایی را در  اسلام پیامبر مهربانی ها بنا نهاد...

    + تعصب بر روی جهالت و بدعت، نتیجه اش می شود جهاد! در خط مقدم کفر و استکبار و برادرکُشی ...
    خدا صاحب مون رو زودتر برسونه دنیا دیگه تحمل ننگ بیشتر از این ور نداره
    بسه دیگه خسته شدیم از داغ دیدن به خدا
    اونقد گریه کردم اون شب خدا میدونه
    فک میکنم خالصانه ترین باری که دعای ظهور خوندم همون شب بود
    پاسخ:
    الهی آمین... 
    :'((
    الهی که خدا به حق این دعا ها و دردها فرجی حاصل کنه... 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی