رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

فست فوت!

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹ ق.ظ

خانوادگی خیلی اهل رستوران رفتن و غذای آماده خوردن نیستیم...

مگر در مواقعی که به دلیل غذا نداشته باشیم یا خیلی از خودمان تفریح درکرده باشیم و...

یکی از این مواقع چند شب پیش بعد از اثاث کشی بود که همه خسته بودیم و میخواستیم از شرق تا منزل اصلی واقع در یکی از غربی ترین نقاط تهران برویم... همه چیز روی هوا بود و به طریق اولی شام هم نداشتیم... وقتی صحبت از شام شد مادرم و بعد من با ساندویچ مخالفت کردیم چون چند روزی بود، هر یکی دو روز یک بار مجبور بودیم ساندویچ بخوریم و خسته شده بودیم... دلمان یک غذای گرم سنتی می خواست... پدرم پیشنهاد رستوران و چلو کباب را داد که با استقبال ما روبرو شد...

خب اینجا بود که همه چشم شدیم برای گشتن دنبال رستوران در مرکزی ترین خیابان شهر... اما دریغ از یک رستوران یا حتی کبابی...

هرجا که بوی غذا می آمد، فست فود بود... یا ساندویچ یا پیتزا...

آنجا بود که فهمیدیم فست فود ها (به قول دیرین دیرین: فست فوت) چقدر زیااااااد وارد سبک زندگی مردم شده که از کجا تا به کجا، در مرکزی ترین خیابان تهران حتی یک رستوران سنتی یا حتی کبابی وجود ندارد...

آخر سر پدرم پیچید در یک خیابان فرعی تر تا بالاخره آنجا یک کبابی پیدا کردیم... من هم که بعد از مدت ها هوس کباب کرده بودم با لذت تمام کباب خوردم...

بعد از آن هم من و مادر و خواهرم که رفته بودیم دم ماشین منتظر پدرم ایستاده بودیم، یک آقای سیبیلو که در مغازه ی بغلی کار می کرد، سه تا لیموناد(از معدود نوشیدنی های مورد علاقه ی من) به دست آمد و همانطور که آن ها را به برادرم می داد گفت: «این واسه محجبه های گل، دوستدارای امام زمان»!

و رفت...

و من کلی ذوق کردم و عیشم تمام شد...

  • موافقین ۴ مخالفین ۱
  • ۹۵/۰۶/۰۷
  • ۴۲۱ نمایش
  • سر به هوا!

رستوران سنتی

فست فود

کباب

نظرات (۸)

چ نوشته خوبی :)
خصوصا اخرش :) 
اون اقاهه :)
و واقعا افرین به شما که محجبه ای :)
دیدی اخرش :) شد همش ؟؟ :))
پاسخ:
ممنون
اون آقاهه که عالی بود...
جزو معدود سیبیلوهایی بود که دوستشون داشتم!
لطف دارید...

خط آخر رو نفهمیدم! چی شد همش؟!
دقیقا 
دهن آدم مورد عنایت قرار میگیره تا یه رستوران غذای سنتی پیدا میکنه 
اما رستوران سنتی تجریش از معدود خوب هاست :)
پاسخ:
:/
والا ما اون بالاها حتی موقع پرواز در خواب هم گذرمون نمیفته!
نوش جان:)))
پاسخ:
سلومت باشی :)
1- کبابه که نوش جونت

2- احیانا خیابون آزادی رو که نمیگی؟ (واسه دنبال رستوران گشتن و پیدا نکردن و اینا)

3- دم اون آقاهه و شما (خانوادگی تون با هم) گرم

+ شهر شناس نیستی دختر ... وگرنه بیا تا یه لیست بلندبالا از رستورانای جورواجور پایتخت معرفی کنم ... :))
پاسخ:
1- ممنون :)
2- خ انقلاب.
3-قربون شما :)
4- شهرشناس که هستیم نسبتا... رستوران شناس نیستیم! بعدم ما خسته و کوفته با کلی وسیله عقب و تو و رو سقف ماشین، نهایتا می تونستیم توی مسیر یا نزدیک خ اصلی دنبال بگردیم.
ولی علی الحساب شماره ت رو بذار خصوصی، گیر کردیم بزنگیم بهت لیست رستوران های نزدیک موقعیت مورد نظر رو بگیریم! :)))))
عیش تان مدام.
دم اون آقای سبیلو گرم با اون حرف قشنگش.
پاسخ:
ممنون
بله بله :)
  • آب‌گینه موسوی
  • سبکِ زندگیِ آمریکایی!

    خداقوّت! خسته نباشی!

    نوشِ جانت، عزیزم! :)

     

    خدایا شُکر... منم چه ذوق کردم! 

    پاسخ:
    بلی..  :/
    سلومت باشی...
    ممنون:)

    ؛)
  • الـ ه ـام عـظـیـمـی
  • فست فودها واقعاً قارچی دارن رشد میکنن... اگر غذای سنتی هم به این تعداد بود، مردم واقعاً استقبال می کردن. اما انقدر فست فودها دم دستن که مردم چاره ای پیدا نمی کنن جز این انتخاب... ولی اکثرا غذای خونگی رو ترجیح میدن به نظرم. مخصوصاً خانواده ها.

    دم اون آقاهه گرم الهی چه کیفی داد کارش :))
    پاسخ:
    بله متاسفانه بخاطر کم دردسر و کم خرج و پرسود بودنشون هی دارن اضافه میشن...

    بلی، دمش گرم بادا! :)
    آخه میدونی دقیقا موقع غذا، من به گارسونه گفتم لیموناد دارید؟ گفت نه... بعد که این آقاهه لیموناد آورد داد، بجز این که کارش قشنگ بود، بخاطر اینکه لیموناد دلم میخواست کلی ذوق کردم...
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ایول الله ...
    این جا هم تعدادشان زیاد شده ولی الحمدلله قارچی نشده هنوز.
    درود بر اون انسان با غیرت
    پاسخ:
    :)
    درود درود درود... :))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی