رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

للقدس نحن قادمون

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ب.ظ

 

رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

امام خامنه ای

 

راهپیمایی فردا از نفس کشیدن واجبتر است...

فراموشش نکنیم...

 

شورای حقوق بشر سازمان ملل کجاست تا علیه کسانی که کودکان و بی گناهان فلسطینی را آواره می کنند، پشت هم بیانیه صادر کند؟

نظرات (۳)

  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • "تقدیر خداوند این است که فلسطین آزاد خواهد شد"  

    "امام خامنه ای (روحی فداه) "

     

    سلام سیده بانو.

    طاعات و عبادات و نفس نفس زدن هات در راه بندگی خدا،مقبول ان شاءالله.

    خوبین؟ احوالات؟

     

    بیادتونیم.

    به ما سر بزن/بروزیم :)

     

    علی علی

    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمة الله، عزیز جان...
    قربون شما... همچنین...

    الحمدلله...

    چشم حتما ان شاءالله مزاحم میشم...

    یا علی
  • میثم علی زلفی
  • می خوانمتان
    پاسخ:
    ممنون. لطف می کنید.
  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    عید بندگی بر شما مبارک
    التماس دعا
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    علیکم السلام.
    با دوهفته تاخیر، به همچنین.

    محتاجیم.
    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی