رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

مادری تمام...

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۵ ق.ظ

مامان و بابام برگشتن... داغون اما خوشحال...

توی نجف نزدیک یک میلیون پولی که همراهشون بوده برای خرج سفر، یک جا زدن...

اما عین خیالشون نیست...

بار مادری هم از دوشم برداشته شد...

خوشحالم از سلامتشون...

امیدوارم همه ی اونهایی که هنوز توی راهن به سلامت برسن...

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۹/۱۴
  • ۳۲۸ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۷)

سلام علیکم
زیارتشون قبول ان شاء الله و همچنین مادری شما!
پاسخ:
علیکم السلام.
زیارت اون ها که قبوله ان شاءالله چون واقعا سختی کشیدن... جفتشون شدید مریض شدن... پولشونم که اونجوری! اگرچه خودشون انگار نه انگار!
و اما در قبولی مادری خودم، گویا إن قلت هایی هست که باید با بچه های بالا حل بشه...
  • محمدمهدی کریمی
  • زیارت قبول
    پاسخ:
    سلامت باشید.
    رزقنا الله و ایاکم...
    هر دو قبوله 
    بعضی ها میمونن که بقیه بتونن برن 
    اینا اجرشون بالاتره گاهی
    پاسخ:
    اگر ضایع نکنندش...
    به به چشمت روشن;-)
    پاسخ:
    مچکرممممم :)
    الهی شکر، چشمت روشن عزیزم!
    آخی! اجرشون با آقا امام حسین علیه‌السّلام

    نه‌خسته مادر! :)

    ان‌شاءلله، الهی آمین.
    پاسخ:
    مرسی عزیزم :))
    فدای سرشون
    خدا را شکر بخاطر زیارت و سلامت
    پاسخ:
    خدا رو شکر...
  • چشم به راهم ...
  • الحمدالله

    پاسخ:
    الحمدلله...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی