رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

ماه رمضانتان مبارک...

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۷ ب.ظ

یک سال گذشت... بدون آن که بفهمم چه شد...

شاید بدترین سال عمرم بود...

حالا درست در آستانه ی ورود به سال جدید حالم ناخوش است و دلم تکه تکه...

 

خدایا!

سال جدیدم را بهترین سال نسبت به سال هایی که از عمرم گذشت، قرار بده که من ناتوانم...


+ برای بزرگ شدن دلم دعا کنید، قبل از اینکه فشار مصائب، متلاشی اش کند...

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۳/۱۷
  • ۳۹۵ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۴)

  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • ای بابا... تیتر و عنوان  با متن اصلا با هم،هم خوانی ندارن! 

    چرا اینقدر شل و وارفته!

    میگن رمضان المبارک!ینی ماه رمضان برای همه مبارکه! :)

    حتی برای کسیکه با دلی تکه تکه خودشو رسونده باشه ....

    و فک میکنم همه یه جورایی اینجورین...

    دنیاست و ابتلائاتش...

    اصل اینه که بتونیم از هر فرصتی!از هر فرصتی برای خود سازیمون استفاده کنیم!

    فک نکنی دارم شعار میدم!نه واقعا...

    بگذریم...

    برات در اولین روز از شهرالله رمضان المبارک،آرزوی بهترین ها رو دارم...

    ان شاءالله بتونی از این ماه خوب خدا بهترین استفاده ها رو بکنی و برات مایه خیر و برکت و رحمت باشه ...

    دعای دم افطار و سحرها یادتون هستم.

    شمام مارو یادت نره سادات بانو...

    پاسخ:
    در وضع روحی وحشتناکی پست رو گذاشتم...
    البته خب با تیترم ناسازگار نیست...
    من غصه ی سال گذشته به دلمه و امیدوارم به برکت رمضان، سال جدیدم بهترین سالم باشه...

    بله...
    همه مبتلان و همه هم فک می کنن بدترین ابتلا رو دارن...

    ممنونم... شما هم همینطور...
    دعاگو هستم اگر لایق باشم...
    سلام علیکم
    رمضان مبارک و از حال خوب و رشد پیوسته سرشار!
    پاسخ:
    علیکم السلام.
    ممنون. به همچنین.
  • دچــ ــــار
  • اتفاقا دیشب یه حاج اقایی میگفت بیشتر علما ماه اول سال رو رمضان میدونن
    پاسخ:
    بله، من جمله بنده! :))))))
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • منظورم از هم خوان نبودن این بود که دوست داشتم تبریک تون همراه با نشاط درونی و بیرونی باشه...

     

    برا منم ماه رمضان حس اول سالی بهم دست میده و البته که اول هر سال بهار اون ساله و بهار ما هم ان شاءالله هم نشینی مون با قران کریم باشه که قرآن بهار دلهاست...

     

    یاد یه متنی افتادم که دو سال پیش تو وبلاگم نوشته بودم.

    (دوست داشتین بخونینش.http://analgharib220.blogfa.com/post-191.aspx)

     

    بهارتون پر برکت :)

    یاعلی

    پاسخ:
    اوهوم... فهمیدم عزیز دل...
    به دعای شما ان شاءالله نشاط درون و بیرونمون همراه شه...

    ان شاءالله.

    خوندم. بسیار زیبا و البته خیلی هم قسمت دوم متن پیچیده بود... :[]
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی