رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

منت

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۱ ب.ظ

گاهی حتی پدر و مادر هم منت می گذارند...

وقتی توقعی که دارند را، به دلیلی که بدانند یا ندانند، بجا نمی آوری...

برای کسی با شرایط من، این منت ها سنگین تر از وزن عادی شان هستند... حتی اگر بدانی از روی عصبانیت بوده...

کاش هیچوقت مجبور به کمک گرفتنی نمی شدم که منت از پسش داشته باشد.................

تازه کمکی که بارها گفته ام جبرانش می کنم...

 

هنوز مهاجرت نکرده مشکلات شروع شد...

خدایا به دادم برس...

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۱۴
  • ۳۸۰ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۲)

شاید واقعا منت نباشند و شما سخت میگیربد...
استاد بزرگواری داشتیم که می گفت، اگر منت پدر و مادر را نپذیرید، خواسته یا ناخواسته تن به منت دیگران خواهید داد...

دلیلش هم این بود که می گفت: یادآوری کمک های پدر و مادر، منت نیست. بلکه از روی تنبّه و تحذیر است، نه از روی عداوت و تحقیر.
پاسخ:
بعضی چیزها گفتنش آدم رو اذیت می کنه، به هر نیتی و از طرف هر کسی که باشه...

الطاف پدر و مادر هیچوقت جبران شدنی نیستن، اما وقت هایی از دوست بد شنیدن غیرقابل تحمل تره تا از غریبه و دشمن...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی