رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

منطق های سه گانه: قدیم، جدید، سازمان ملل!

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ب.ظ

یه زمانی منطق قدیم رو از بر بودم.

منطق ریاضی رو هم تا حدود خوبی می فهمم.

سایر منطق های جدید رو هم تا جایی که میدونم(اونقدر زیادند که حد نداره. یعنی منطق موزاییک و منطق فرش و منطق بشقاب هم توشون دارن!)، اونقدر تصنعی و نچسب هستن که هیچ بزغاله ای در زندگیش استفاده نمی کنه.

اما یه نوع منطق دیگه هست که به تازگی بنده کشفش کردم و اون هم منطق سازمان ملل هستش! منطقی که حیوان های(بالقوه ناطق) شنگول داخل سازمان های بین المللی مثل سازمان ملل و حقوق بشر و... به کار می برن و انصافاً منطق پیچیده ایه! یعنی انصافاً ها! یعنی من چند ساله دارم در کار این ها تأمل می کنم، سر در نمیارم منطقشون چجوریه؟ 

نمی فهمم این منطق چطوره که بخاطر اعدام قاتل ها و مفسدین یا بخاطر حقوق بانوان مکرمه(که انصافا بعد انقلاب خیلی هم بیشتر رعایت میشه) و بخاطر آبریزش بینی گربه های خیابانی، برای ایران پرونده تشکیل میشه و تحریم می کنن ایران رو، بعد با سوزاندن خانه های یه عده بی گناه و کشت و کشتار هزاران آدم بی دفاع، هیچ اتفاق خاصی نمیفته. نهایتا یه بیانیه می دن که توش جرأت محکوم کردن جدی جانی های اسرائیلی و سعودی رو ندارن!

 من نمی فهمم!

یعنی اگر خدای نکرده همین بانوانی که در ایران بخاطرشون پرونده ی حقوق بشر برای ایران درست میشه، زیر موشک های اسرائیل یا عربستان یا هر جانی دیگه ای پودر بشن، کوچکترین اتفاقی در سازمان های بین المللی نمیفته. همون سازمانی که تا دیروزش نگران بود در ایران مثلا چرا اول آقایون از در خارج میشن و خانم ها مقدم نیستن!!!

 

 خلاصه ما که نفهمیدیم این چه منطقیه!شما فهمیدید به ما توضیح بدید!

نظرات (۹)

ما هم نفهمیدیم
پاسخ:
به قول خودم: چه خووووب!
  • میثم علی زلفی
  • ما هم والا نفهمیدیم اما خانوادمون (منظور خانم هستش) که فوق لیسانس حقوق بین الملل می خوند و با معدل بالای 18 فارغ التحصیل شد و پایان نامش 19 شده هم نمی دونه چه خبره. فقط اونقدر که من از بین حرفاش فهمیدم همین قدر بگم که اوضاع خیلی خیلی خیلی خر تو خره! (واج آرایی حرف خ) خخخخخ
    پاسخ:
    اتفاقا جد و آباء بنده هم موندن در این امر!
    سلام
    به قول فامیل دور :
    من دیگه حرفی ندارم...
    پاسخ:
    سلام.
    منم که حرفامو زدم!
    :))
    سلام علیکم
    قسمت تماس با من چطور فعال میشود؟

    پاسخ:
    سلام علیکم.در قسمت مدیریت، منوی ارتباط، بخش صفحات مستقل و منوساز، باید صفحه ی مستقل تماس با من داشته باشه. اگر نداره یا به هر دلیلی پاک شده، یک صفحه ی مستقل بسازید، با همین عنوان، و با متن دلخواهتون، و با آدرسی که میخواید، و از سمت چپ هم گزینه ی امکان نظر دهی فعال باشد رو انتخاب کنید.
    آخ گفتی, یکی منطق سازمان ملل فهمیدنی نیست و یکی اسلام سعودیایی که تو ماه حرام بیمارستانهای مسلمین رو بمباران میکنن...
    پاسخ:
    سرتا ته یک کرباسن...همه پیرو منافع اسرائیلند.
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • والا ما هم نفهمیدیم!!!
    :/
    خودشان هم نفهمیدند!
    :/
    پاسخ:
    خودشون اگرم نفهمیده باشن که به روی خودشون نمیارن. همچین ژست فهمیدن می گیرن که انگار درس میدن این منطق رو!
  • حجت حاجی کاظم
  • منطق مزخرفشان را با جا انداختن ادبیاتی که مورد نظرشان است شکل می دهند. عجیب این است که به نحوی عمل کرده اند که بخشی از افکار جهان، تسلیم همین منطق شده اند. مبارزه با تروریسم را ترویج می کنند تا به هرکس برچسب تروریست زدند، دنیا اجازه دهد لهش کنند. می خواهم بگویم این منطق مزخرف، همچون زمان معاویه در تاریخ اسلام، زیرکانه طراحی شده است.

    به نظرم اوج مطلبتان این بود:
    یعنی اگر خدای نکرده همین بانوانی که در ایران بخاطرشون پرونده ی حقوق بشر برای ایران درست میشه، زیر موشک های اسرائیل یا عربستان یا هر جانی دیگه ای پودر بشن، کوچکترین اتفاقی در سازمان های بین المللی نمیفته.
    پاسخ:
    دقیقا برام جالبه که این منطق رو به قول شما جا می اندازن و مردم دنیا بدون فکر کردن به تناقض هاش میپذیرن.
    بله،  اون پاراگراف آخر که توجه فرمودید به وضوح تناقض منطقشون رو بیان می کنه.
  • الـ ه ـام .ع
  • آبریزش بینی گربه های خیابانی
     :))

    پاسخ:
    :)))
  • تبارک منصوری
  • یک منطق دیگه هم هست اونم منطق سیگاره(اینم یه منطق جدید من در آوردیه!)
    دیدین دیگه روی پاکت سیگار عکس دو ریه سالم و خراب رو کار میکنن اما در عین حال سیگار هنوزم داره تولید میشه...و هنوزتر هم داره روز افزون مصرف میشه...خب مصرف کننده هم تنقاض بین عکس و محتوا رو که ببینه میذاره به پای شوخی تولید کننده و احتمالا با یه پوزخند کج هم مصرفش میکنه دیگه...

    مرگ بر حقوق بی بشر!
    پاسخ:
    خخخخخ
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی