رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

من و این همه خوشبختی...

پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۰۴ ق.ظ

من

چقدر

خوشبختم

که در چنین شبی

مهمانت بوده ام،

مهربان امامم!

اللهم و قد أکدی الطلب، و أعیَت الحیلة و المذهب، و درست الآمال،

و انقطع الرجاء إلا منک...

+ عیدتون خیلی مبارک :)

++ عیدی های خوب خوب بدن بتون ان شاءالله...

+++ یه زیارت خوشگل نصیبتون، هر چه زودتر...

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۲/۱۶
  • ۴۴۲ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۶)

  • میثم علی زلفی
  • سلام
    زیارت قبول
    سلام  ما رو هم برسونید
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    قبول حق.
    حتما ان شاءالله.
  • پرستوی مهاجر
  • به به
    مشهد مشرف بودین؟
    مارو دعاکنید
    پاسخ:
    دعاگو بودم.
  • چشم به راهم ...
  • خوش به حال شما...
    پاسخ:
    انصافا خوش به حال ما... ؛)
    نصیبتون...
    زیارتتون خیلی قبول :)
    پاسخ:
    خیلی قبول حق :)
    نصیبتون...
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • خوشا به سعادت تون التماس دعای فرج
    پاسخ:
    نصیبتون...
    اللهق عجل لولیک الفرج...
  • علی عاشوری
  • زیارت قبول با تاخیر زیاد
    هنوزم واقعا نمی دونم چی بگم جز اینکه خیلی جالب بود و نمی تونم توضیح بدم واقعا،فقط می تونم بگم واقعا تعجب کردم وخیلی برام جالب بود
    عکستون هم خیلی عالیه 
    زیارت قبول 
    التماس دعای فرج
    پاسخ:
    فبول حق. همچنین برای شما...
    بله برای بنده هم خیلی جالب اومد... :)
    لطف دارید...معکوس عالی بوده اگر عکس خوب شده با این دوربین خنگ من...
    اللهم عجل لولیک الفرج...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی