رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

بیچاره زنی که ذره ای بفهمد...

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ب.ظ

امشب، موقع روضه ی حضرت زهرا در دانشگاه امام صادق، وقتی صدای گریه ی آقایان برای مصائب پشت در می آمد، داشتم فکر می کردم که مردها چه می فهمند، از سقط بچه، آن هم بچه ی شش ماهه، آن هم نه خود به خود، که با ضربه، آن هم نه در شرایط معمولی، در شرایطی که خودش کافی است برای روزی چندبار جان دادن...؟! واقعا چه می فهمند که چنین گریه می کنند؟

موقع روضه ی مادر، بیچاره است آن زنی که ذره ای، و فقط ذره ای، درکی از سقط جنین داشته باشد...

 

پ.ن: هنوز هم معتقدم خداوند کسی که روزی اش بند کار کردن است را بی کار نمی گذارد! او رزّاق است و رزّاق است و رزّاق...

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۹/۲۲
  • ۵۴۶ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۷)

مردها درد غیرت دارند
چیزی که زنها نمیفهمند
پاسخ:
بله بله... دقیقا این هم به ذهنم آمد...منتها این می شود روضه ی امیرالمومنین...
از زاویه دگر
پاسخ:
از زاویه ی دگر چه؟!
  • عباس زاده
  • آه مادرم ...






    سلام علیکم مومن
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    به همچنین...
  • آب‌گینه موسوی
  • از شامِ غریبان هم...

    از اضطرارِ رباب هم...

    از بی‌قراری‌های نرجس خاتون هم...

     

    و البتّه جنابِ عارف هم درست می‌فرمایند.

    پاسخ:
    :'(
    :'(
    :'(

    درست میگه عارفم، ولی من میگم اون روضه، روضه ی داغ امیرالمومنینه...
  • حسین (علیه السلام ) آرام جانم
  • یا خدا....

     

    پاسخ:
    :'(
    بحث های معرفتی به کنار که هر کسی به اندازه شناختی که از حضرت صدیقه سلام الله علیها داره عمق فاجعه رو درک میکنه و ناله میزنه (زن و مرد نداره)...
    ولی کلا کافیست مادری بگوید آه... تا ناله ی پسری بلند بشه علتش هر چه که میخواهد باشه.
    ناله ی "یافضة خذینی" حضرت برای این ناله هایی که شنیدید بسه،دیگه نیازی به باز کردنش نیست که چرا ؟ کاری که مداح دانشگاه امام صادق علیه السلام احتمالا نکرده ولی شما اینجا انجام دادید...


    پاسخ:
    رابطه ی پسری و مادری...
    جالب بود... اینجوری نگاه نکرده بودم...
    این با بحث غیرتی که دوستان گفته بودن فرق داشت...
    البته من نمیگم اصلا نمی فهمم ها! اصلا همون غیرت هم کلی خودش ناله و داد داره، حتی من هم که زنم میفهمم اینو...
    حرف اصلیم چیز دیگه ای بود که نتونستم واضح بزنم انگار...
    حرفم سر شدت مصیبتیه که به خود حضرت وارد شده... چیزی که نمیگم کامل میفهم، ابدا!، اما یه پله بیشتر از مردها می فهمم... وهمون یه پله منو بیچاره کرده موقع روضه ی مادرم...
    وگرنه من کی باشم فهم آقایون رو رد کنم؟ حق ندارم اصلا!
  • چشم به راهم ...
  • احسنت به مردی که برای حضرت مادر گریه کند
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی