رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

همیشه جود فرزند رأفت بوده است...

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ق.ظ

میلاد دردانه ی امام رئوف،

حضرت امام جواد علیه السلام،

مبارک.

ان شاءالله که مشمول جود پاره ی تن امام مهربانمان بشویم...

 

 

پ.ن: ده روز پیش در سایت تولیت آستان مقدس امامین کاظم و جواد علیهما السلام ثبت نام کردم برای زیارت نیابتی از طرف خودم و پدر و مادرم... امروز ایمیلش اومد که از طرفتون زیارت شد و دو رکعت نماز خونده شد... بسی خرسند شدم... :))

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۳۰
  • ۲۹۶ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۴)

  • چشم به راهم ...
  • قبول باشه.قسمت خودتون
    پاسخ:
    ممنون.
    سلام
    چقدر عنوان مطلبتون حکیمانه بود و حرف داشت...
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    لطف دارید.
  • آب‌گینه موسوی
  • چه دلم لرزید...
    خیلی ممنون بابتِ انتشار.
    عیدت مبارک عزیزم. من دیروز حرم خیلی دعاگو بودم...
    پاسخ:
    خواهش مندم :)
    ممنون بابت دعا:-*
    سلام علیکم مومن
    ولادت امام جواد علیه السلام بر شما مبارک
    لطفا ما رو از دعای خیرتان بی نصیب نگذارید
    ان شاالله حقیقی اش به زودی روزیتان بشود و در حرمش باشید
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    علیکم السلام و رحمة الله.
    همچنین.
    محتاجیم به دعای خیرتان.
    ممنون. همچنین نصیب شما.
    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی