رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

و الله مُتِمُّ نوره...

پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۷ ب.ظ

انگشتری که نگینش را از مرمر حرم اباعبدالله زدم و ذکرش را ذکر انگشتری ایشان...

ربط ذکرش به ظهور مولایمان هم واضح است...

ربط عنوان هم... :)

+ ولایت اماممان، بر همه پر برکت...

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۹/۱۸
  • ۶۵۴ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۹)

  • آب‌گینه موسوی
  • و انگشتری که به من لطف کردی و هر روز، در نماز به یادت هستم...

    عیدت مبارک، عزیزم!
    پاسخ:
    هوم... اون حسبی الله هم در روایت آمده ذکر انگشتر دیگر آقا بوده...

    آخجون سر نماز،اونم هر روز... :)))

    ان شاءلله ولایت اماممون هم بر شما مبارک باشه... :*
    سلام علیکم
    بسیار زیبا، هم صورت و هم معنا.
    بر شما هم مبارک!
    پاسخ:
    علیکم السلام
    لطف دارید...
    ممنون...
    التماس دعای بسیار...
    چه انگشتر قشنگیه
    منم میخوام از این هدیه ها:(
    روز خوبیه بر شمام مبارک باشه تولد امام مون:)
    پاسخ:
    اگر مغزم کار می کرد اون لحظه، و اگر آخر سفر نبود و پول بیشتری برام مونده بود، و اگر سایر مرمر ها هم مثل همین طرح دار بودند، ده پانزده تایی می خریدم می آوردم هرکی خواست بهش می دادم...
    ان شاءلله قسمتت بشه زودتر بری...
    یا دعا کن دوباره زود برم بخرم، برات پست کنم! ؛)
    (یعنی در این حد تذهیب نفس ندارم که بگم برای تو! چون جزو خیلی معدود یادگاری ها و خریدهامه!)

    تولد امامت اماممون بر شمام مبارک :*
  • نسترن گلزار
  • مبارک همه شیعیان :)
    و مبارک شما باشد انشاءالله :)
    التماس دعا
    پاسخ:
    :)
    ممنون...
    محتاجم...
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • سلام کربلایی مشهدی سادات بانو :)))

    زیارتت مقبول و نوش جان و روحت...

    ببخشید که خیلی دیر دارم میام برا زیارت قبولی...

    عید امامت حضرت ولیعصر عجل الله فرجه بر همه مبارک باشه الهی..

     

    پاسخ:
    سلام عزیزم... :))))))
    قبول حق... قسمتت ان  شاءالله، مکرر...
    این چه حرفیه... لطف داری عزیز جان...
    ان  شاءالله... چه بر کسانی دست انداختند به این ریسمان، چه بر کسانی که هنوز حیرانند، که خوب هدایتگر و واسطه ی فیضی هستند مولا، برای همه...

    دعا کن واسه م آبجی جان... زیادی محتاج دعام...
  • حسین(علیه السلام) آرام جانم
  • قربانت :))

    چشم سادات بانوجانم  بیادت و دعاگو هستم...

    شمام ما رو زیادی دعا کن...

    در مورد اون درگوشیه تونستی بر انجامش موفق بشی؟ :)

    پاسخ:
    ممنون
    ان  شاءالله اگر لایق باشم...
    هعیییی... نگو که دلم خونه... گوشیم مونده بود تو خونه دقیق یادم نبود مراحل در گوشی رو... تازه اون قسمت توی مردونه بود، من فقط از بیرون حرم از کنارش رد شدم باش حرف زدم فقط... نتونستم اونی که گفته بودی رو انجام بدم... :(
  • دچــ ــــار
  • ببین منظومه های آفرینش رو به پایان است
    سراپا شور گل کن نوبت حسن ختام توست

    + طوبی لمن لقیه ...
    سلام . عجب انگشتر زیبایی : )

    و صد البته نوشته ی زیبایی که روش حک شده : ))


    پاسخ:
    علیکم  السلام. بله، سنگ حرم مگه میشه زیبا نباشه...
    دست حکاکش درد نکند که منصف مردی ست...!
    اتفاقا اینکه تعارف الکی نمیکنی خیلی بهتره:)
    ان شالله قسمت هر دومون
    این احتمالات تو راه به جایی نمیبره خواهر:)
    پاسخ:
    :)
    ان  شاءالله...
    منظورت اگر و مگر هام بود؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی