رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

و بکم یُنَفِّسُ الهَمَّ و یَکشِفُ الضُّرَّ...

چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸ ب.ظ

خدا را شکر اگر امروز غم هست

حرم هست و حرم هست و حرم هست

خودت گفتی به من امکان ندارد

دل سادات در ایران بگیرد...

(سیده تکتم حسینی)

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۹/۱۰
  • ۵۲۰ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۵)

  • آب‌گینه موسوی
  • :)

    به امامِ مهربانم پناه آورده‌ام...


    راهی شدی، اِن‌شاءللّه ؟
    پاسخ:
    می خواستم بهت پیامک بدم الان! :)

    بالاخره «دلم حرم می خواد» ها کار خودشو کرد...
    ان  شاءالله فردا ظهر مشهدم...
    اگر شد ببینیم همو خوشحال میشم...
  • آب‌گینه موسوی
  • به‌به!

    با کمالِ میل و اشتیاق، عزیزم!
    و
    اِن‌شاءللّه.
    پاسخ:
    ان  شاءالله...  :-*
    سلام ناقابل ما را هم محضر شمس الشموس برسانید و اگر دلتون شکست ما را هم دعا کنید...
    پاسخ:
    علیکم السلام...
    سلام رسان خواهم بود و دعاگو ان  شاءالله...
    و همچنین محتاجم...
    سلام علیکم
    مثل همیشه محتاج و ملتمس دعاییم.
    زیارتتان قبول!
    پاسخ:
    علیکم السلام...
    دعاگو هستم ان شاءالله ولی خودم هم شدیدا محتاج دعا هستم...
    بگذارید اگر قبول شد میگم! :)
    سلام، التماس دعا! خوش بگذره بهت :)

    حالا هی به هر بهانه ای پز سادات بودنت رو بده ها!!!
    پاسخ:
    سلام عزیزم...
    محتاجم... چشم... ممنون :)
    خخخخخخخخ...
    هعی زهرا... اونا که با ما نمیتونن پز بدن انقد ضایعیم، ما پز بدیم لا اقل... :/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی