رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

و ما عندالله باق...

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۸ ب.ظ

الآن در شوک ام!

رفتم دیدم وبلاگ قبلیم توی بلاگفا که 9 سال بود داشتم توش می نوشتم حذف شده... نه که بگه نمایش داده نمیشه! نه! حذف شده بالکل!

نمیدونم تقصیر بلاگفاست یا اینکه هک شده...

فقط دارم به این فکر می کنم که چقدر راحت و زود به فنا رفت همه ی لحظاتی که قلم زدم... از جوک و مسخره بازی و روزنوشت ها و عبرت های روزمره و شعر و... گرفته تا مطالب عمیق تر و بخصوص خلاصه ی کلاس های اخلاق استادم که خیلی برام مهم بودن...

و به این فکر می کنم که تمام اون لحظات به فنا رفتن، بجز لحظاتی که بخاطر خدا بود... اگر وجود داشته باشن...

بیشتر از همه ناراحت خلاصه های کلاس اخلاق هستم که فقط 12 جلسه از اون ها رو به برکت بک آپی که در بهمن 92 گرفته ام دارم...


بعداً نوشت: به لطف فاطمه که کمکم کرد لینک آرشیو اجنبی ها رو پیدا کنم، تونستم به آرشیو خوبی از وبلاگ سابقم دسترسی پیدا کنم.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۴/۰۹
  • ۵۰۴ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۱۱)

سلام
اتفاقاً امروز صبح داشتم همون وبلاگتون رو مطالعه میکردم....

پاسخ:
سلام.
احیانا اگر مرورگرتون امکان کارکردن آفلاین داشته باشه و بتونید در حالت آفلاین از توی History بیاریدش و مطالبش رو برام کپی پیست کنید بفرستید یک دنیا ممنون میشم.
کلاس اخلاق ها برام خیلی مهمه.نمی خوام از دست بدمش!
  • خلیل صادقی
  • برای اینکه رو هر گزینه کلیک میکنی بطور خودکار تو صفحه جدید وابشه نه اینکه مستقیم واکنه باید چ کرد؟
    مثلا میرم رو وب سابق مستقیم میره توش
    پاسخ:
    نمی دونم والا!
    باید کلیک راست کرد.بعد گزینه  open link new tab  رو زد تا تو صفحه جدید باز کنه و صفحه قبلی رو نبنده
    پاسخ:
    اگر اشتباه نکنم منظور ایشون تغییراتی توی قالب بود که نیاز به کلیک راست نباشه دیگه.
  • الـ ه ـام .ع
  • ای وای... چقدر خاطره...
    پاسخ:
    بلهههه...
    البته یه بک آپ مربوط به سال 92 دارم ولی خب فرقش با وبلاگ مثل فرق عکس و آدم می مونه!
    اون دیگه تخصصی میشه و کد میخاد مگه کد نویسی بلدین؟تو نت هم میشه دان کرد.
    پاسخ:
    نه دیگه خب بلد نیستم!
    منتها ایشون فکر کرده بودن بلدم.
  • فاطمه نظریان
  • ببین، لینک زیر میتونه بهت کمک کنه:
    http://ironmard.blogfa.com/post/35
    پاسخ:
    خدای من!
    آره!
    ممنونم ازت!
    کلی دعا!
    :))
  • پرستوی مهاجر
  • سلام علیکم
    البتماس دعای فراوان

    پاسخ:
    علیکم السلام
    محتاجم به دعای فراوان...
  • الـ ه ـام .ع
  • خوشحالی از بعداً نوشتت
    پاسخ:
    مچکرمممم دووووست:))
  • خلیل صادقی
  • سلام
    این شبها التماس دعا

    پاسخ:
    علیکم السلام.
    به همچنین.
  • اطهر منتظرالمهدی
  • سلام

    توی مدیریت وبت قسمت امکانات وابزارها بزن بعد برو قسمت مهاجرت بخونش

    مطالب بلاگفاتو بالا میاره

    پاسخ:
    سلام.ممنونم.میگه به علت درخواست های زیاد فعلا امکانش نیست.
  • خلیل صادقی
  • سلام
    منتظر حضوریم
    پاسخ:
    علیکم السلام.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی