رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

پست آخر

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۵۴ ب.ظ

سلام به همه ی دوستان...

آمدم بگم خداحافظ همه تون!

این وبلاگ تعطیل شد!

البته که وقتی باز هم بود خیری به کسی نمی رسوند...

 

برای من دعا کنید...

یا علی

  • موافقین ۰ مخالفین ۵
  • ۹۶/۱۰/۲۷
  • ۴۱۳ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۱)

  • آذری قیز
  • خیر پیش عزیزم
    پاسخ:
    ممنونم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی