رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

پوستر های اخلاقی

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ب.ظ

این پوسترها رو ببینید. جالبند:

خشم کلید هر بدی است.

احترام به بزرگتر

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۴/۰۶
  • ۷۶۰ نمایش
  • سر به هوا!

احادیث اخلاقی

پوستر اخلاقی

نظرات (۱)

  • یک دختر شیعه
  • خیلی عالی بود
    :)
    ممنون
    :)
    پاسخ:
    سلامت باشید.
    یکی از برادران در حلقه ی میقات مهر گذاشته بودن بنده کپی کردم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی