رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

چشمه ی چشم

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ب.ظ

تا حالا دقت کردین آدم ها برای گریه حرمت قائل اند؟

نمی دونم چرا احساس می کنم آدم های بد نمی تونن گریه کنن...!

هروقت هم حالم بده و دلم سنگ شده، وقتی گریه ام می گیره احساس می کنم حالم داره خوب میشه...

چرا؟

چرا با اینکه چندسال گریه های مصنوعی دیدم، باز هم چنین حسی نسبت به اشک دارم؟باز هم برای گریه حرمت قائلم...

استادم میگه گریه ی زن، برای مردش، از هر شمشیری برنده تره...(البته اگر عادی نشه)

پدیده ی عجیبیه به نظرم...

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۶/۰۲
  • ۴۰۹ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۳)

  • دلتنگ مشهدم
  • سلام..
    مگه شما گریه مصنوعی دیدید.
    اخه من اعتقادی به گریه مصنوعی ندارم.
    ملتمس دعا هستم.
    پاسخ:
    بله، دیدم.
    اون هم از یه مرد!
    بارها...
  • میثم علی زلفی
  • قران وقتی می خواهد نشانه ی قصاوت رو بگه به مسئله اشک اشاره می کنه می گوید از دل سنگ اب بیرون می زند و سنگ را می شکافد و این آب خاضعانه از ترس خدا به زمین می ریزدو بالا نمی رود اما اشک چشک هیچ راهی برای خروج از قلب این اشخاص ندارد.

    ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُمْ مِنْ بَعْدِ ذلِکَ فَهِیَ کَالْحِجارَةِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَةً وَ إِنَّ مِنَ الْحِجارَةِ لَما یَتَفَجَّرُ مِنْهُ الْأَنْهارُ وَ إِنَّ مِنْها لَما یَشَّقَّقُ فَیَخْرُجُ مِنْهُ الْماءُ وَ إِنَّ مِنْها لَما یَهْبِطُ مِنْ خَشْیَةِ اللَّهِ وَ مَا اللَّهُ بِغافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ (74)

    سپس با این معجزه بزرگ هم چنان دلهایشان مانند سنگ سخت بلکه سختتر از آن شد زیرا از سنگها چشمه‏ها میجوشد و آب تراوش مینماید و بعضى از ترس خدا فرو ریزند و درهم میشکنند ولى باید بدانند خداوند از اعمال آنان غافل نیست (74 بقزه)
    پاسخ:
    دقیقا وقتی داشتم می نوشتم یاد همین آیه افتادم.
    البته ربط اشک چشم و بیرون زدن آب از سنگ در آیه نیامده. ولی به ذهن انسان زود خطور میکنه همچین ربطی.
    سلام
    حاج آقاپناهیان
    تو محرم 92 ، دانشگاه هنر
    یه صحبتی دارن به اسم "معنویت حماسه ساز، معنویت حماسه سوز"
    تو جلسه ی اول یا دوم اون به نظرم خیلی جالب راجع به گریه های مصنوعی حرف میزنند
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    ممنونم.قسمت بشه گوش میدم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی