رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

چه سخت وداعی دارد صفر...

يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۶ ب.ظ

فرارسیدن ایام شهادت رسول اعظم و سبط اکبر (به روایتی)، و امام  عطوف، علی ابن موسی الرئوف علیهم  السلام تسلیت...

+ پیامبر صلی الله علیه و آله که می رود، بی پناهی اهل بیتش آغاز می شود،  چه سهمگین آغازی...

++ اگر به آزار اهل بیت وصیت می شد، بهتر از این نمی توانستند به وظیفه شان عمل کنند...

 

درباره ی خط نوشته: می دانم خوش خط نشده، به بزرگی تان ببخشید، ماژیکم خیلی خراب بود، و ایضا پوزیشن نوشتنم! (زمین کجه!)

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۹/۰۷
  • ۷۴۹ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۱۰)

  • آب‌گینه موسوی
  • سلام الله علیهم اجمعین!

     

    لعنة الله علی القوم الظّالمین!

     

    و 

    خدا خیرت دهاد، بابتِ ذکرِ «شهادتِ» حضرتِ رسول!  

     

    پاسخ:
    سلام الله علیهم، و لعنة الله علی اعدائهم...

    آبگینه داشتم فکر می کردم چرا کسی جرأت نمی کند بگوید شهادت، گرچه علم داشته باشد...
    آه از این مظلومیت، آه...
    سلام کربلایی، رسیدن بخیر! تسلیت ایام :(
    درباره ی شهادت پیامبر (ص) بیشتر توضیح می دی؟ البته به نظر من خیلی موضوع مهمی نیست که شهادت باشه یا ارتحال برای کسی همچون پیامبر. اما خب انگار مستندات تارییخیش یه جوریه که معروف شده بیشتر به ارتحال تا شهادت.
    پاسخ:
    سلام عزیزم... سلامت باشی :-*
    ببین تا جایی که بنده اطلاع دارم، که البته ناقصه، روایاتی درمورد مسمویت ایشون توسط زن یهودی داریم که خیلی معتبر نیستن به لحاظ محتوا...
    اما اثبات شهادت رو از طرق دیگه می کنن، من قبیل این روایت که از ما اهل بیت نیست مگر کسی که به سم یا شمشیر کشته شده باشه...
    بنظر من واقعا مهمه... وقتی علم به شهادت باشه دست کم اهل تسنن راحتتر حیات غیرت به رگشون می جوشه...
    سلام و عرض تسلیت
    ما (من) که نه صاحب حقیم و نه صاحب خط (خوش خط) که بخواهیم چیزی را ببخشیم.
    خدا خیرتان دهد!
    پاسخ:
    علیکم  السلام...
    بالاخره وقت میگذارید می بینید، زشت باشه آزرده خاطر میشید!
    به همچنین...
    نمیدونم چرا یه سری واقعیت های تاریخی معکوس به ذهن ما فرو شدن!
    اینکه پیامبر اسلام،بزرگترین شخصیت تاریخ اسلام، شهید شدن یا نه به نظرم چالش بزرگیه و نباید اینهمه ابهام سرش وجود داشته باشه عجیبه واقعا تاریخ اسلام گره های ناگشوده خیلی داره انگار...
    خطت خیلی هم قشنگ بود نه به این دلیل که خودم به شدت بدخطم ها نه به این دلیل که واقعا خوب نوشتی:)
    پاسخ:
    بله واقعا مهم ماجرا...
    شیعه همیشه مظلوم بوده و در حال تقیه... حتی همین الان هم خیلی شیعیان مظلومن در کشورهای دیگه، و جرأت یک سری ابراز ها رو ندارن... چه خون ها که ریخته شده تا بشه الان اذان رو بلند گفت و باکی نباشه از اینکه همسایه بشنوه و بفهمه ما شیعه ایم...
    الان هم برای خیلی از علما اثبات شده است مساله ی شهادت، اما شاید به دلایلی تقیه رو ادامه میدن...

    راستش خودم به چشمم خیلی درست و درمون نمیاد... رو مخمه یه سری  ایراد هاش، ولی شعرش رو چون دوست دارم گذاشتم...

    معلم بد خط هم پدیده ی جالبیه! معمولا معلم ها خوش خطن... :)
  • آب‌گینه موسوی
  • اع؛ باز دوباره به یادداشت چیزی اضافه کردی؟!

     

    خیلی هم خوب نوشتی. مأجور باشی!

    پاسخ:
    چیز زیادی هم از دست نمیدادی نمی دیدی :)

    لطف داری خواهر...
  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    علیکم  السلام و رحمة الله...
    به همچنین...
  • مجله ویترینو
  • ضمن عرض تسلیت در این شب ها ما را نیز دعا فرمائید ...
    التماس دعا ...
    موفق باشید
    پاسخ:
    همچنین...
    محتاجم...
    سلامت باشید...
  • دچــ ــــار
  • خوبه خط اتفاقا :)

    پاسخ:
    بد نیست، اما خیلی هم خوب نیست انصافا!!!

    من همینجوریش خطم حرفه ای نبست، ماژیکمم خراب باشه و سرش کج و کول، دیگه خیلی داغون میشه...

    در حال حاضر بضاعتم همین بود!
  • دچــ ــــار
  • پر کن دوباره کیل مرا ایهاالعزیز

    دست من و نگاه شما ایهاالعزیز

    رو از من شکسته مگردان که سالهاست

    رو کرده ام به سمت شما ایها العزیز

    جان را گرفته ام به سر دست و آمدم...

    از کوره راه های بلا ایهاالعزیز 

    وادی به وادی آمده ام از درت مران

    وا کن دری به روی گدا ایهاالعزیز

    چیزی که از بزرگی تو کم نمیشود

    iین کاسه را...فاوف لنا...ایهاالعزیز

    ما جان ومال باختگان را رها مکن

    بگذار بگذرد شب ما ایهاالعزیز

    دستم تهی است راه بیابان گرفته ام

     
    محتاج یک نگاه تو یا ایهاالعزیز

     
    مریم سقلاطونی
    پاسخ:
    عالی...
    ممنون...
  • دچــ ــــار
  • خط اولش باز بهتره :) دو چشم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی