رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

چه مبارک شبی بود و چه فرخنده شبی بود...

شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۳ ب.ظ

عید زیبای نیمه ی شعبان بر همه ی عاشقان مبارک...

 

+ واااااااااای که چقدر ماجرای همسری نرجس خاتون و حضرت امام حسن عسکری علیه السلام عشقولانه است...آدم دلش ضعف میره وقتی میخونه یا می شنوه داستانش رو...

++ چی میشه سال دیگه شب نیمه شعبان دلمون خوش باشه که نیمه شعبان از غربت دراومد...

+++ در احیای این شب زیبا، بنده رو هم خیلی دعا کنید...

نظرات (۸)

  • دچــ ــــار
  • کجا خوندین :)
    پاسخ:
    کتاب امام مهدی علامه قزوینی
    سلام علیکم
    عید بر شما مبارک!
    پاسخ:
    علیکم السلام.
    ممنون.
    همچنین بر شما و سایر دوستان میقات که نیستم دیگه تبریکم بگم... :(
  • چشم به راهم ...
  • عیدتون مبارک...
    پاسخ:
    ممنون.
    عید شما هم مبارک.

    با سلام دوست عزیز یه سوال:دوست داری قدمی برای امام زمانت برداری؟این کار زحمت آنچنانی نداره ولی داری قدم خیلی بزرگی رو در راه آقا امام زمان انجام می دی . با شرکت در کمپین #من_منتظرم سایت,وبلاگ,کانال و صفحه اینستاگرام خود را تبلیع کنید و هم فضای کشور را به سمت مهدویت و انتظار پیش ببریم

    اجرت با امام زمان (عج)

    اطلاعات بیشتر و دریافت لوگو در آدرس زیر:

    http://www.welayatnet.com/fa/news/91496#comment-126489

    پاسخ:
    علیکم السلام.

    ممکنه قدمی باشه در این راستا ولی ادعای بزرگیه که قدم خیلی بزرگیه!
    قبلنا که مبارک سحری بود و فرخنده شبی!
    البته هرچی شما بگی، مبارک و فرخنده و هر توصیفی برای وصف بزرگی این شب کمه
    ایشالا کامت از شادی اهل بیت شیرین بشه و بمونه
    التماس دعا
    پاسخ:
    به به... زهرای عزیز...

    بله میدونم... هنوزم همون مبارک سحره :)))
    منتها این یه قسمت از همین شعری بود که گذاشتم... اشاره به شبی که در عالم رویا خطبه ی عقد امام حسن عسگری و نرجس خاتون خونده میشه...

    ممنونتم برای دعای خوبت...
    همچنین برای تو عزیز دلم... :*
  • سیده حسینی
  • سلام
    انیمیشن شاهزاده روم رو هم حتما ببینین
    عیدتون مبارک باشه
    پاسخ:
    علیکم السلام.
    عید شما هم مبارک.
    بله بله، هنوز توفیق نداشتم.
  • آب‌گینه موسوی
  • کتابِ هروسِ آفتاب به شدّت پیشنهاد می‌شود! :)
    پاسخ:
    ممنون از پیشنهادت عزیزم :) :*
  • آب‌گینه موسوی
  • عروس! :)

    قربانت. :**

    پاسخ:
    اتفاقا گفتم این کلمه ی هروس چطوری خونده می شه یعنی؟!!! :)))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی